Saturday 10 April 2010

New status...+ My bad..

Salam,aiyoo entry aku kali ne mcm lain dari yg lain kekdahnya,sebenarnya sudah lama aku tidak mengulas kedudukan aku sekarang,selepas bercouple berberapa tahun dahulu,antaranya long distance relationship mahu pun yg depan mata...opss pengakuan ne heheh...semuanya mengalami kegagalan sama ada dia yg berubah hati dan sebaliknya tapi honestly semua itu aku terima dengan hati terbuka,mungkin kerana relationship aku sebelum ini semuannya mengalami kegagalan membuatkan aku serik untuk bermain dengan perasaan sekali lagi...namun sukar untuk aku menyatakan bahawa sekali lagi aku "fall in love"dengan sesorang,mungkin u`olls tidak percaya dengan "Love in first sight"namun bagi aku cinta itu datang dengan pelbagai cara,dan sekarang status aku sudah bertukar dari "Singel into on relationship"dengan siapa better dont ask,aku seboleh-bolehnya mahu pravisi dalam hubungan aku bagi menjaga hati org lain,bahkan dikalangan keluarga sendiri,jgn nanti disaat kita bergembira org lain yg menerima tempias tengoklah masyarakat hari ini belum terbuka dengan sesetengan isu...so the best way is keep silent...biar masa yg menentukan...untuk memberi jawaban dengan siapa aku sekarang...anyway memang sebelum ini aku bit weird...ntah sebab aku dari usia muda ku sudah mengecapi kebebesan...membuatkan aku bukan sahaja seorg stubborn tapi lebih dari itu,naa sekarang dah status sudah berubah,sudah punya kometmen,so equal dah tak boleh njoy sangat...tP mampu ker aku....dear tolong baby ne.....good luck for me...
My bad day...minggu ne another disaster come out...guest cabut lari@ ignore to make a payment,biasanya on that case my FOM dah meroyan tP sampai pada masa aku settle the payment dier keep cool jew...cuma yg tak bestnya aku yg kena bayar...nak tak nak aku kena responsible dengan case tue dah lah bulan ne aku memang lari budget nasib baek ada talian hayat so masalah tue selesai gak siap kowtim dengan FOM,thanks ya...ermm hidup memang sukar di duga,application untuk unpaid leave yg aku hantar dua minggu yg lalu di tolak alasannya cukup masok akal...not related with ur duty...so keputusannya ialah aku kena resign gak ler,masa aku dapat keputusan tue bit upset gak ler tP nak buat mcmana...so guna plan B @ Resign jew...minta2 lepas ne ada yg tolong recommend aku keja kat KL lak...dengar cerita kat sana meletops salary kat bidang hospitality so kemungkinan besar aku akan memohon di sana....
Alamak hari ne dah masok 12hb,bermakna short semester tinggal sebulan lebih lagi...MSI here i come,sebenarnya perasaan aku sedikit excited,namun dalam masa yg sama agak malu kerana sebahagian kawan2 aku same intake dulu masih berada disana kerana sudah menamatkan diploma dan sedang mengambil Degree ketika ne,nak letak mana muka ne nanti?Antara cabaran yg akan ku hadapi,apapun semua itu hanya sementara,harapan aku selepas ini semua dalam keadaan baik...baik dalam hubungan aku dengan dia,study aku dan juga masa depan aku.....

No comments: