Wednesday 24 February 2010

STuck...

Morning guys,actually plan malam ne nak tidor awal sikit dari kebiasaan namun susah benor nak lelapkan mata,mungkin kerana memikirkan sangat pasal kerja atau hal2 yg lain,well i cant deny that banyak sangat yg aku tengah fikirkan dalam kepala hotak aku sekarang...sometime i feel like God is unfair for me,napa lah banyak sangat masalah yg harus aku hadapi,of coz setiap org punya masalah cuma yg membezakannya ialah bagaimana nak menghadapi masalah itu dan this is my weakness,aku bukan jenis yg gelabah tp sometime sedar tak sedar ada gak keputusan yg aku buat itu 100% tidak tepat,cakap pasal kerja tak yah nak explain lebih2 lah...menyakitkan hati,tP bila tengok muka2 my superior senior,aku terfikir juga bagaimana mereka menghadapi setiap saat dalam keadaan seperti ini,cuma aku tahan dengan senyuman Kak Hazleen,one of my superior senior,buat hati senang...kira credit tu Kak hazleen lah ne,e2 pun kalau dier baca blog aku hahha....Kak teruskan senyuman itu :b
Stuck,i hate it...for me to make a decision is not a simple thing,thats why aku malas nak buat keputusan,cuma seperti mana aku kata tadi kalau yg melibatkan masa depan aku bebenor terasa,bulan mei ne aku kena masuk kampus lagi @ short semester...alamat jadik budak baru belajar lagi aku kali ne,tP no choice nak tak nak aku kena masuk campus lagi cuma setakat ne aku belum bagi tahu sesiapa dalam departmen aku kecuali Mr Khairul,coz he`s only one that i sharing my probleam,sorry yer Kak hazleen,jgn salah faham lak...ahaks
Owh walau banyak sangat yg terjadi dalam minggu ne ada gak part yg best,pagi tadi Puan Rosmah msg tanya khabar we`olls kat sini,Pn Rosmah is the person incharge from A to Z last time masa interview kat KK,rasa di hargai gak dari atas org atasan apapun thanks Puan,u make my day...

No comments: