Tuesday 23 February 2010

Aku,Kita dan Mereka....

Sigh....dari tadi aku masih terfikir2 nak luahkan apa dalam blog ini,kalau tak silap dah 3 kali asyik delete entry,idea banyak ibarat beribu-ribu lemon cuma nak meluahkan tue rasa stuck lak...hari ini aku masuk keja malam semula setelah seminggu kerja siang...not bad cuma rasa bosan sangat,kalau sebelum ini kerja berlambak bagai tP hari ini boleh di katakan goyang telor jew,nasib baek chichat dengan Manager on Duty so keboringan tue kureng sikit.Dah seminggu Chinese New year berlalu,namun Kembang api masih ada di sana sini,memang cantik untuk di lihat aka amazing cuma aku tak tahan jew dengan bunyinya yg berdentum ibarat bom2 di Iraq,Afganistan tue...rasanya memang mcm tue kowt keadaan perang kat sana....minta2 di jauhkan dari Malaysia,Amin.
Cherita tentang Aku....
Tengahari tD,Puan Norliza gigih koll aku,ermm "Burn u have to take 3 subject in order to complete your study"mahai aku kena ambik 3 subjek lagi,selain engineering statistic,tecnical math dan English Communication 2,adoiyaii sebetulnya 2 credit hour jew yg aku tak pass napa jadi 3 ne Puan?Aku tanya bukan pasal tak nak ambik subjek tue cuma nak tahu how much i have to pay for six credit hour,becoz last semester,i was pay almost RM 800.00 but in da end aku failed juga thats why one of my reason napa tak nak continue semester tahun ne...i can afford to pay it but dah kemalasan yg teramat sangat@ bad decision yg aku buat tP in da end aku sedar semula...mungkin ini peluang yg Tuhan nak berikan aku...Thanks God.
Tentang Mereka....
Ermm susah nak cherita,bukan nak mereka2 cherita tP kebenaranya,politik kuat sangat,kalau sebelum ne mungkin aku hanya perasaan hanya di departmen aku yg politik kuat bagai PRU Malaysia jew,siap ada second2 group...mahai betul...Tp rasa shock benda yg sama jadi di FnB,yg aku rasa kecewa sangat budak2 Sabah yg terlibat adoiyaiii perlu ker nak menjatuhkan sesama semata2 nak naik pangkat....budak Sabah ne pun satu tubal betul,yg dier ikut cakap org ne napa?Dah tak boleh berfikir ker?Semoga cepat sedar....on my departmen lak for sure ada investagation,tunggu jew confirm Mr Laguna rindu kat aku hahha....no worrie lah coz aku tahu apa yg patut aku cakap....
Tentang Kita...
Opss sedar tak sedar dah setahun lebih aku singel...yes singel but not avaiable...nannana bebenar freedom gaytuee tapi sometime i was feel lonely gak arr tapi nak buat mcmana nak...berlum tersenarai di Bursa Saham Malaysia....tunggu lah sebulan 2 lagi hahahahha,confirm my staus will change to"On relationship"sure tahap Gaban ne...jap lagi nak buat lelong lah hahah....actually not i pretend to be happy but noOne know what i feel...Tp nak buat mcmana kan...so let it be...mungkin suatu hari nanti masa itu akan sampai juga...
Fyi...(best gak bermain2 dengan colour ne heheh)
Tubal>Degil
Kembang Api>Bunga Api

No comments: