Wednesday 10 February 2010

New Chapter...

Hahaah what the lovely day,dah semalam aku off day so apa lagi aku redem tidor yg tak cukup sebelum ne,so walau tak sehariaan tidor tp berbaloi juga ler memanjakan diri gaytuee di atas katil yg ngetngut coz screw dah longgar kekdahnya,apapun thanks God atas kasihNya yang tidak pernah berubah dalam hidupku.
Ermm sebenarnya walau off day malam semalam tP still mcm kerja gaytue,kena call ngan Manager uolls,nasib baek tyme tue aku dah bangun,so tak ler mengelabah sangat nak jawab segala pertanyaan dier,semua pasal bill yg aku kontrakan masa nite audit lalu,ntah mcmana aku boleh kontrakan bill tue,so masa guest tue check out tak kena charge ler,senang cherita aku kena charge RM 101.00,uolls hilang 4% gaji aku bulan ne,nasib baik aku tak panic,aku just gitahu manager aku tue untuk discuss that thing masa aku kerja nanti...aku dah agak kalau aku panic nanti lebey banyak masalah yg akan timbul~belajar dari pengalaman.
So masa aku masuk shiff petang td,aku terus berhubung dengan Duty Manager,and finally aku kena buka semula folio guest yg check out tue,nasib baik Head Of Departmen mood baek coz biasanya kalau ada case mcm ne confirm aku yg kena bayar,thanks ya Miss Chua,cuma yg tak best finance auditer tue poyoh cikit....Madam Satiya plzlah tak kuasa taw layan uols...dia baek sebenarnya tapi kekadang menyampah gak....opss my Duty Manager tadi...Mr Khairul Azli,tak ler handsome sangat tapi orgnya berkrisma,and ceritha hidup kami agak sama,kalau ada masa aku akan cherita dengan uolls nanti...
Pagi tadi aku dikejutkan dengan panggilan dari kampus(choii potong stimm betul kekdahnya)seperti biasa aku buat2 dah lama bangun,walhal nak angkat phone pun payah sangat...yg tak bestnya akak tue trus sound aku,lebey kurang mcm ne..."Akak nak tolong you ne,tP you kena tolong diri you ok"cherita pasal Gagal Berhenti,ada kowt aku sharingkan sebelum ne dalam post terdahulu,aku dah make decision untuk tak ambik paper tue lagi...coz dah 2 kali aku ambik paper yg sama tapi kong gak,lagipun aku tak nak spent masa untuk benda tue,tengok aku buat wrong decision kanz...so aku gigihkan diri untuk membuat rayuan minta2 dapat ikut short semester bulan 5 ne,aku no choice huhuh ciannya aku.
Guys....apa yg nak aku sharingkan dengan uolls ~Dalam segala keputusan think twice jgn mcm aku yg buat keputusan sambil lewa,dont be panic bila berhadapan dengan masalah...try to be calm yer...pastikan weolls ada self control,n semestinya kita akan mendapat penyelesaiannya.....Relax,tenang dan Menang...

No comments: