Sunday 14 February 2010

Happy Valentine Day.....

Thanks God sehari lagi berlalu dalam hidup aku....kalau nak difikir memang hari ini dan semalam agak memenatkan banyak sangat guest yg check inn dan check out,sampai tangan tak cukup nak handle,guest yg check inn pulak pelbagai ragam,ada yg okey dan ada juga yg mengada-gada,nasib baek semua tue dapat diatasi dengan baik...Duty manager pun kira okey so walau stress masih dapat berlapang dada...ermm sekali lagi Valentine day tanpa sesiapa,ntah napa mungkin unlucky kowt sampai sekarang not attach dengan sesiapa,tP dalam masa yg sama rasa happy and "Freedom"tue membuatkan aku kekadang rasa hidup ini lebih bermakna tP dalam masa yg sama rasa frust...frust sangat sebab as human being msT ada perasaan untuk di kasihi dan mengasihi gaytuee...tP rasa mcm biasa lak frust2 ne...coz yg ada kat luar sana sebahagian besar hanya mementingkan rupa paras semata2,namun mereka tidak pernah mengambil tahu soal hati,mereka lebih suka bermain dengan perasaan...mungkin pengalaman aku yg lalu membuatkan aku kurang yakin dalam soal hubungan ini....so di samping rasa Freedom + Frust aku memang ada kebenarannya...so Another Year without couple...and NO Valentine day celebration 4 me :b
Btw hari ini genap sebulan aku berada di Port Dickson...dimana aku bertugas,ermm org mengatakan jauh perjalanan luas pemandangan...aku tak pernah terfikir untuk menjejakan kaki ke Port Dickson,namun satu hal yg aku sedar bahawa rencana manusia tidak seturut dengan rencana Tuhan,dan semua yg terjadi ini aku anggap sebagai satu proses untuk pembentukan dari Tuhan...namun satu hal yg kekadang mengganggu aku,ialah selama mana aku harus seperti ini?Bukan tidak mempunyai hala tujuan tP aku seakan2 stuck di tengah jalan...banyak sangat yg harus aku lalui....letih untuk melalui hal yg sama....sigh...bukan mengeluh cuma sebagai manusia ini normal bukan....so dont judge me......let it be...mungkin sepertimana yg aku cakap tadi pembentukan dari Tuhan....so apapun yg berlaku...aku akan cuba bersyukur dalam segala hal....
Ermm stress sikit hari ne...aku dah cakap awal2 tadi kan pasal kesibukan tempat kerja tadi,di tambah lagi dengan politik tempat kerja yg sangat "dasyat"ntah mengapa manusia ne suka kipas mengipas yer?Tak nak seperti mereka,cukuplah kalau aku cakap memang tempat kerja baru aku ne...org2 seperti ini suka sangat buat hal....dear what u can excepted from new staff?Asal ada mistake heboh satu tempat kerja....dunia2 nelah kalau hanya berpaksikan keseronokan semata-mata....tunggu uolls kalau aku nak jadi naughty in some way boleh jew...tapi setakat ne still can tahan lah ntah esok?lusa siapa tahu....klah guys happy valentine for those celebrated ya...sayangi mereka selagi ada waktu....I love you all...


No comments: