Saturday 2 January 2010

New Year...

Whassup...rasanya belum terlambat untuk mengucapkan salam Natal dan Tahun baru,ermm dah bersawang blog ne,sejak 2 menjak memang tak dapat di updatekan selalu..alallala dah lah my baby aka laptop aku hard disk rosak, internet access pun takde so memang payah duduk kat luar bandar ne bagi aku lah apapun memang terasa perbezaan duduk di bandar dan di kampung...
The country of God
New year....honestly tahun 2009 banyak mengajar aku secara peribadi bagaimana untuk menjalani kehidupan ini...mungkin selama ini aku hanya menyedari tanpa bertindak akhirnya banyak keputusan-keputusan yang di buat akhirnya menemui kegagalan paling tidak pun menemui jalan buntu...opss akhirnya aku juga yg merasa..new year aku kali ini sambut ala kadar ja...ada BBQ di bawa rumah ingat nak mandi di sungai jam 12.00 tengah malam,tapi hancurr sungai banjir lah pulak...kang semata-mata mandi sungai lemas pulak so mandi di paip sajalah...bukan main sejuk lagi tyme tue tP redha sajalah hahhah
Ada hal yg rasanya best untuk di kongsikan walau terasa pedih untuk di perkatakan...
~2009 My study uncomplete...adoii rasanya nak pitam saja..bila Puan Raihan aka Academic Staff call aku tempoh hari....apapun itulah rentetan 2009...what next?2010...banyak plan dah di rancang aka Azam baru...tapi beringat jugalah...coz semua tue ikut kehendak Dia...so for now belajar bersyukur...

No comments: