Saturday 12 December 2009

Jatuh....sekali Lagi

Hohoh....a merry Christmas and happy new Year...for sure bulan December sinonim dengan perayaan Krismas di seluruh dunia,apa yg menarik untuk di renungkan ialah baik di kota besar mahupun di desa terpencil sekalipun dimana adanya umat kristian pasti saat ini mereka sibuk dengan persiapan Karoling,hahhaha rasa lucu bila teringat waktu kecilku,sampai bawa kontena pergi karoling dengan harapan dapat "Take Away"sebahagian jamuan yg di sediakan oleh tuan rumah yg di lawat,of coz time tue perasaan malu belum ada so rasa bebas sedikit nak ambik itu dan ini,tP nak buat mcm tue hari ne,nak mampos malu beb hahah tP semua tue hanya memori berkenaan dengan bulan December,anyway i would like to wish all my friends,Merry Christmas And Happy New Year...in advance(coz from 2day still another 13 days before christmas Eve)
Lets new topic begin....
Seriously feel like to sucide...no more words i can say everything gone...actually aku dah tahu minggu ne keputusan exam aku yg lalu akan keluar,mungkin perasaan serba kena sebelum ne menjadi petanda awal...aku kecundang lagi,uolz tahu sampai naik demam aku sehari result tue di keluarkan,dan telaan awal aku benar2 terjadi,only two option~membuat rayuan yg tak tahu bila akan di putuskan atau terus berhenti...sebenarnya sehingga hari ini aku masih bingung memikirkan hal itu,kata-kata kak Raihan membuatkan aku serba salah,"You ada masa 21 hari untuk membuat rayuan kepada president melalui dekan fakulti"opss that means from 10 December until 31 December...azabnya di minta membuat pilihan seperti ini....bengang sangat....tersangat bengang....
Bukan bererti menyalahkan sesiapa cuma mengimbas apa yg terjadi...semester ini aku sengaja meminta excuse untuk mengambil subject di CityCampus KL,memandangkan aku hanya sangkut 1 paper sahaja,dan permohonan aku tue berjaya cuma terpaksa mengambil subject dgree level,ya ampun mungkin ada yg mengatakan aku salah tak stdy betul2 atau sebahagiannya tP apa yg pasti i do my best for diz subject,even no singel cent from my family tP tekad tue memberikan aku kekuatan...arghhh aku benci dengan keadaan ini...bahkan tidak sanggup untuk mengonsikan pada sesiapa pun secara berdepan....so now aku di persimpangan...berhenti setakat di sini or terus meneruskan perjuangan ini....aku buntuh.....
Stress tue memang stress apalagi lately ne aku dah dapat magrin dahh kalau sampai benda tue alamat aku tak ler buat apa2...sakit beb...opss esok genap sebulan aku berada di kampung,ya memang rasa ringan sedikit,kerinduan selama 2 tahun terubat,apalagi kesihatan my grandma semakin baik..syukur pada Ilahi kerana memberikan umur yg panjang,.masuk tahun ne umur my grandma dah nak masuk 77 tahun waw dah separuh abad tue,cuma aku sahaja yg selalu memikirkan bagaimana aku dapat membalas jasanya...iskkk rasa nak menangis lak huhuhu..sob...sob...
Well tak taw nak tulis lagi...keluhan rasa kegembiraan,rasa kesedihan sudah di kongsikan opss myb ada yg tertanya-tanya mengapa menyepi selama ini...senang cherita dier no internet connection...now waiting for another signal....bubbey...

No comments: