Friday 4 September 2009

Pearrrgh...

Pearrgh...minggu ne asyik x cukup tidor jew...ala2 mcm kluang man lak...tidor di subuh hari...bangun2 jew mandi n trus pergi keja...pasal keja baek tak payah sharing lah...mcm biasa kekadang ok n sebaliknya...yg penting hujung bulan aku dapat my salary...customer2 yg bengang2 tue tak payah nak fikir sangat...give n take jew opss mcm sesuatu lak...
Ermm ne first entry aku untuk bulan september kanz...so sebelum terliwat(Baca lewat) aku nak mengucapkan salam kemerdekaan untuk semua teman2,tahun ne Malaysia sudah genap 52 tahun yg ntah apa2...uolls perasan tak...disebalik nama Malaysia dihina bahkan bendera Malaysia di bakar di Indonesia...pemimpin2 kita buat dowh jew...mereka sibuk politikang sana-sini...yg lagi bahlul@bengong...sanggup membawa kepala Lembu semata2 tak puas hati...for ME ne sesuatu yg sensitif terhadap kepercayaan org lain...apalagi yg melakukannya sedang menyambut bulan puasa....dunia..dunia...inilah konsep 1Malaysia yg diwar2kan...mcm tak nampak hasilnya...ketegangan kaum semakin meningkat dan sebagainya...nasib baek aku bukan PM kalau tak...
Study aku?Ya syukur setakat ne stdy ok...cuma masih dalam proses mengenali rakan2 sekuliah...ada yg lawa n kacak tok...serious...suka sangat tengok muke dier...nak tahu siapa?Sendiri check..nak number phone dier?Jap Cheq bagi nooo....kepala 999 bukan 69 ok...just kidding,yg tak bestnya lec str8 sangat kekdahnya...malas nak layan huhuuh..tP next week ne dah nak test so kena stdy gaklah...
Funyooo semalam punya lah penat...semata2 untuk memastikan talian internet aku ne sentiasa hidup...aiyoo...pe sana P1 Wimax bah yg x bestnya kena jalan kaki lak tyme nak balik kekdahnya...apapun berbaloi gak sebab my internet bill dah bayar....
ok guys tyme for chaww....add me at Facebook...tengok badge saya tue k....

No comments: