Tuesday 15 September 2009

Tulisan...spt biasa hehhe

Salam.apa khabar Uolls?Nampaknya entry ne merupakan entry kedua aku dalam bulan ne,namun setiap minggu ada sahaja yg liwat(baca lewat)dalam blog yg semakin usang ne..for them i would like to say thanks so much...sedikit sebanyak memberikan aku kekuatan untuk terus menyemakan blog ne...well dalam seminggu 2 ne tidak banyak perkara yg berlaku dalam kehidupan aku secara peribadi...detik berlalu setiap masa,semalam dan hari ini tidak banyak berubah namun satu hal yg pasti aku cuba untuk membuatkan hari2 aku lebih bermakna,bukan sahaja untuk diri sendiri tetapi untuk org lain(Walau tyme ne aku singel).Yelah memang aku singel pun malas nak fikir pasal couple2 buat masa ne,dua minggu yg lalu aku berkesempatan untuk melawat seorang teman lama di Bandar Sri Permaisuri,aku mengenalinya agak lama sejak 2007,dan secara peribadi aku sangat senang berkawan dengan dia(walau Dier dah belaki)namun sikapnya yg suka merendah diri membuatkan aku selesa dengannya...opss my ex juga tinggal serumah dengannya...malas nak citer pasal Ex aku ne...mungkin ada hikmah di sebalik apa yg terjadi,syukur so far hubungan aku dengan Ex aku masih baik,walau ada seketika masa kami agak tegang antara satu sama lain tP e2 semua suatu ketika dahulu,and now dier dah jadi singel balik...napa nokss tak dapat lagi ker?Bukan tidak pernah dier nak return to me tP malas nak fikir benda tue....apapun moga da best for HIm..
Ermm sedar tak sedar dah genap 3 bulan aku berkerja sebagai part timer kat swensen ingat bukan pasal apa,ingat pasal dah 3 kali dapat gaji hahahha...kekadang berkerja sbg part time ne agak menyeronokan selain dpt mencari wang saku sendiri...boleh mencuci mata...wahhh swensen SS2 many liang chaiii....liang moi pun tak kurangnya..yelah SS2 merupakan penempatan Chinese so kebanykan our customer merupakan chinese,tP yg bikin panas kalau jumpa customer yg mcm vavi....mcm apa?Mcm Vavi...pandai..anak siapa ler ne...tang tue malas nak sharing...kalau mcm perangai Vavi...vavi juga lah huhuhu....cakap pasal keja ne...aku kalau bz...baik jangan tegur,nanti keluar ayat2 power....cthnya"Jangan kacau aku,saya bunuh kau nanti"(wal hal nak tengok darah pun takott separuh mati,apalagi nak bunuh org hahahha)selain tue kekadang ayat ne keluar gak"ambik pisau belah dua aku"ini pasal kalau banyak sngat yg jadi pemerhati...aku jew yg jD mangsa...nanti uolls aku kenakan...tyme2 nak dekat raya ne lagi pening coz member2 nak balik kampung...kalau dekat mungkin tak seksa sangat coz mereka boleh masuk keja ne depa dah balik Kelantan pulak....so yg jD mangsa weolls yg non muslim lah...takpe kawan punya pasal dont worry..swensen will open as well...opss...minggu lalu masa 090909...bagi yg nak berkahwin kekdahnya merupakan hari bertuah...tP 4 me..merupakan hari yg sial sangat...u know why?Suppose that day i having theory test,but i late wake up...almost 9 baru terbangun...so penyelesaiannya....cari sampai dapat..klinik yg jual MC....sekali lagi MC...akhirnya usaha berbaloi gak tP duit rm 20. melayang lah...semata2 mendapatkan MC tue...ne pg nanti pun ada class jam 10.10 pg tP liat nak maen internet lagi..apa nak jadi?

Opss semasa melawat teman kat Bandar Sri Permaisuri...berkesempatan berbuka posa dengan berberapa teman lama yg boleh di anggap Mak Hayam...satu hal yg aku respect kat depa ne...mereka mempunyai keyakinan yg tinggi..bukan setakat haw2 tp lebey dari itu...kekadang rasa lucu gak bila mereka membahaskan diri mereka MAK....mak ker engkau?Hahhaha...dialog mereka seperti ne..."You semalam kanz mak kena lanjan(tibai)besar noksss"atau mcm ne..."Nokss mak test kat baju kaler pink tue....hadik2 sangat"camna..uolls ada pengalaman bersama dengan maks2 ne?Hehhehe.just want 2 sharing...takde niat langsung nak menghina occay...napa nak hina kat depa diri sendiri tak terjaga hahahhaha....hanjs sngt hahha
Okleh rasanya setakat disni untuk kali ne....Selamat Hari Raya,maaf zahir dan batin....

No comments: