Tuesday 25 August 2009

Salam Ramadhan...

Salam uols,owh penatnya,nelah kalau time posa2 ne ramai sangat member2 yg minta cover untuk rehat,walau posa belum sampai seminggu bahangnya mula terasa,bukan bahang api neraka occay....hari semalam jew kena on duty 9 jam,mcmana tue?sejam hanya rm 4.50 jew kalau darab dengan 9 jam..siapa nak jawab?sendiri mo ingat....well dalam kesempatan yg mulia ne aku nak ucapkan selamat menunaikan ibadah puasa kepada teman-teman yg beragama islam,semoga dalam menunaikan ibadah puasa ne mendapat keberkatan.
Sedar tak sedar dah nak habis bulan august,tak sabar2 nak balik kampung bulan 12 ne,rindu sangat kat kg huhu...dalam masa yg sama pembelajaran aku kat kampus semakin mencabar...wah mcmana aku tak ler follow ms excel erkss?mcm susah sangat huhuh..takpa chaiyok2x...usaha tangga kejayaan...minta2 dalam masa terdekat ne aku ler follow lecture tue tapi nak buat mcmana aku tengah confiuse dengan subjek tue......
Kejaaaaaaaa......aku dtg period..opss yelah semenjak 2 menjak ne aku asyik marah jew ntah org laen yg posa ok jew aku yg tak posa ne marah2....bad mood memanjang....ntahlah mungkin bulan untuk badmood hahhaha...klah guys miss you all....

No comments: