Tuesday 18 August 2009

Love in first sight part 2

Salam uolls,bersua kembali dalam ruangan ne(choii ala2 rancangan Tv laks)ntah dalam berberapa hari ne,aku asyik memikirkan apa yg seharusnya untuk diupdatekan dalam blog ne,rasanya blog ne dah masuk tahun ke 2,seingat aku masa aku couple ngan my x pertengahan tahun 2007 kowt tP semua tue dah berlalu,usah untuk difikirkan kang melarat pulak....well aku masih seperti biasa menjalani kehidupan tanpa sesorang disisi...ala mcm tak biasa kan huhu cuma dalam berberapa waktu ne aku rasa keliru sedikit,keliru memikirkan sesorang sepertimana yg aku kongsikan dalam entri sebelum ne,mungkin ka aku sudah di lamun cinta?Choiii...minta2 dijauhkan benda tue,yelah selama 2 tahun tak berjumpa dan tetiba dia ada di depan mata,nak buat mcmana?Mengimbas kisah lalu,diawal titik perkenalan,owh sememangnya indah...sebelum tue aku dah target yang dier memang "People Like Us"cuma segan untuk bersua dan bertanyakan hal itu,aku umpama secret admire ngan dier lah...sampai suatu masa tanpa disengajakan...aku berhadapan dengannya ditempat yg tidak dijangka,waktu tue cuti mid term,memandangkan aku memang tak kemana-mana stay kat hostel jew,kebosanan yg melampau sehinggahkan sanggup adjust antene Tv kat bilik Tv@ first floor hostel aku,dahler Tv antene tue mcm sial tak dapat2x...aku hampir putus asa actually,tiba-tiba ada suara dari belakang,aku meneloh?Aku terkedu seketika kerana org yg menyergah aku itu merupakan org yg menjadi admire aku selama ini...bermula disitu kemesraan bermula...wow...kalau lah aku dapat putarkan masa,aku nak reverst balik pada masa tue dan mengatakan bahawa aku menyukainya lebey dari seorang sahabat...perhubungan kami terputus apabila dier menyambung studynya di Kuala Lumpur,sehinggalah aku dapat berjumpa dengannya baru2 ne bahkan berYM dengannya....owh usah salahkan perpisahan salahkan pertemuaan kerana adanya pertemuan perpisahan pasti terjadi..aku kangen sama dier huhuhuh
Well dah masuk bulan ke3 aku berkerja di Swensen,kalau sebelum ne aku hanya bertuas di bahagian Floor,start minggu ne aku kena bertugas di bahagian Fountan,kerjanya lagi susah kerana bertanggungjawab di bahagian Ice cream laaaa....pasti lepas ne mjadi lebih sibuk huhuh...klah guys blog ne umpama meluahkan perasaan bagi ku...kalau rasa tak selesa cepat2 larik dari blog ne.....untuk dier.....i miss you so much,what i should do?

No comments: