Monday 10 August 2009

Love in first Sight...

Jam menunjukan 4.30 pg,namun mataku tak terasa mengantuk,mungkin disebabkan oleh kepenatan yg dilalui sehariaan memberikan tindakbalas negatif sehinggakan agak sukar untuk melelapkan mata untuk tidor...berberapa hari yang lalu aku mengunjungi sebuah pharmacy,semata-mata untuk mencari vitamin tambahan kerana masalah tidor yg tak cukup...namun hampeh sekali apabila petugas wanita disitu,memberikan ceramah percuma,korunk tahu dia kata apa?Lebey kurang mcm ne,"I think arr one of reason why u cant sleep is u thinking to many....try to be relax before go to bed"alalalala aku kena balik kekdahnya...memang bila jew nak melelapkan mata,pelbagai perkara yg akan difikirkan...ntah rasanya 24 jam tak cukup untuk tugasan sehariaan....apapun sejak sehari 2 ne masa malam tak begitu membosankan kerana dah ada internet connection,so kalau sebelum ne blog ne bersawang,muda-mudahan selepas ini blog ini sentiasa di updatekan....
Well bulan ne dah masuk 2 bulan aku berkerja sebagai part timer di SS2 Pj,walau hanya berkerja sebagai part timer,sekurang-kurangnya aku mempunyai sumber kewangan sendiri di tambah lagi masa ne aku masih mempunyai tunggakan yuran di kampus selain masih menghadiri dua kali kelas seminggu,thanksgiving in all thing...naa aku tak taw napa sejak akhir-akhir ne aku confiuse bila mengingatkan sesorang...seorang yg pernah selingku dengan aku berberapa tahun dahulu,namun apabila aku mengikuti kelas di City Campus,aku ketemu kembali dengan Dia,the masalahnya ialah aku sendiri tak sure dengan perasaan aku dengan dia...curious....perlu ker aku berterus terang dengan dia atau gimana?Sebelum ini pernah gak memberikan clue tentang what i feel to him tapi dia sendiri yg mengatakan bahawa aku tak nampak org yg menyayangi aku sendiri...mungkin suatu hari awak akan nampak katanya..aku terkedu seketika.kehilangan kata-kata untuk membalas balik apa yg di perkatakannya...what the heck aku stuck seketika pada masa itu,dan hubungan kami terputus setakat disitu sahaja,apabila dia melanjutkan degree di City Campus,sehinggalah baru-baru ne apabila bertemu dengannya semula....let it be.....
Panasss....kes H1N1 semakin membimbangkan,malam semalam aku sempat berhubung dengan aunty aku kat Sabah katanya,berberapa sekolah dah di tutup bagi mengelakan penyebaran virus ne...cian mereka,hampir semua org-org kat sana memakai mask untuk langkah pencegahan,berlainan dengan situasi disini masih ramai yg tidak memakai mask termasuk aku hahhahah....ntah minta2 virus ne di jauhkan korunks yg diluar disana berhati-hati occay....kesihatan jgn diabaikan....dont let the rice become forridge(betul ker ejaan aku ne?)
Ermm tadi aku sempat mengunjungi blog PLU Indonesian...nampaknya mereka lebih kehadapan dalam memperjuangkan hak-hak mereka sebagai komuniti LGBT,di Malaysia?Mungkin setahun 2 lagi?aku sendiri sukar untuk meramal...oklah guys...biar aku tidor dahulu....tenang relax n menang.....mudah-mudahan esok lebih baik dari hari semalam.....sayang semua...

No comments: