Tuesday 12 May 2009

Tribute to ARC B intake july 2006

Salam,semoga coretan singkat ini akan memberikan satu lagi kenangan manis di antara kita,secara peribadi aku sangat bersyukur kerana mengenali uolls semua,biar aku katakan semua kerana takut lak ada yang ambik hati kalau tak sebut satu persatu kanz...

Well,walau pertemuan weolls tak lama hanya 3 tahun sahaja(e2 pun belum genap lagi)aku dapat banyak pengalaman yg indah bersama kamu...disini lah aku dapat emngerti erti persahabatan yg jujur...walau persahabatan di antara kita ada pasang surutnya,namun yg pasti dalam hal-hal yg besar kita selalu bersatu hati...e2 yg membedakan kita dari kelas yg lain...menyorot sedikit legasi kelas kita,aku masih ingat,berberapa kawan-kawan kita yg gagal untuk meneruskan perjuangan bersama,seperti Ayam,Kambing dan Unta dan Doremi group(Bukan nama sebenar),tidak pernah mematahkan semangat kita untuk meneruskan usaha untuk mengejar impian masing-masing...well saat dan ketika ini..yg pasti kita sudah berada di track masing-masing...semoga segala kenangan yg kita nikmati bersama akan terus segar dalam ingatan...

Mohd Ailyasa,Ayyie,Faris,Mamu,Sheikh

Huzaiman,Razuan,shuhairi,Norizam,Ashraffudin

Hazwan,aslam,Linda,Afifah,Herwin

,MatAnif,Kapan,Unta,SaifolBalqis...

Thanks Guys....



With a Lots of Love...

Misbun Aka..Calvin(Bukan nama sebenar)

No comments: