Friday 15 May 2009

interview...

Salam,semoga semua dalam keadaan sihat hendaknya...ntah dalam berberapa hari ne,aku rasa malas lak untuk mengupdatekan blog ne,walau broadband ne selalu available kekdahnya...
Last week,lepas aku balik dari church ntah apa angin aku,sampai apply satu keja melalui jobstreet,ingat nak main-main sahaja,in da end rabu lalu aku dapat panggilan di awal pagi untuk menhadiri temuduga terbuka sabtu ne...bukan main girang lagi,hati ne hehehhe...anyway wish me berjaya dalam temuduga ne nanti.
Seminggu berlalu tanpa teman-teman rapat disisi,membuatkan diri ini terasa kosong...kalau satu ketika dahulu teman-teman sentiasa berada disisi,mereka sentiasa membuat aku bersyukur kerana mempunyai teman-teman seperti mereka...namun sekarang semuanya berubah dalam sekelip mata...teman yg suatu ketika dahulu bagaikan isi dan kulit,ntah dimana,nak contact pun susah dan sebagainya...apakah ini sifat semulajadi manusia mudah untuk melupakan?Biarkan mereka,bagi aku,aku bukan seorang yg mudah melupakan teman-teman...kecuali org itu bagi aku SHITT confirm aku juga akan berikan sesuatu setimpal dengan pemberiannya itu.Apapun i can`t deny that i am really missing my friends..God help me..
Mungkin uols tertanya-tanya mengapa aku masih tak balik-balik dari kampus walau cuti dah start,sebenarnya aku terlibat dengan Karnival Sukan Staff University Kuala Lumpur,nak di pendekan ceritanya,aku terlibat dalam unit IT,so keja confirm teno pc jewlah nanti...setakat ne hari-hari aku kena update perkembangan terbaru...thanks to my mentor..Kak Zu...(kalau ada sesiapa mahu melayari website rasmi sukan tue boleh layari melalui www.ssuk.unikl.edu.my)

No comments: