Monday 11 May 2009

My Day~Birthday party

Salam uolls,entry kali ne merupakan kesenimbungan dari entry yg lepas,saja nak memanjangkan title yg sama,memandangkan aku bercuti panjang bulan lalu gaytuee...

Syukur pada Tuhan,sekali lagi tahun ini aku dapat menyambut birthday aku yg ker...Tut...(kalau nak tahu tanya aku sendiri naa)apapun aku sangat bersyukur kerana pernyertaan Tuhan dalam kehidupan aku hari demi hari...yg pasti Tuhan sentiasa menyediakan sesuatu yg baru dalam hidup aku...thanks God.

Keluarga besar Komsel Taman Rambai...

Birthday aku ini mempunyai significant tersendiri,dimana dalam keluarga aku sendiri,selain aku,my step mother and my aunty juga berkongsi tarikh lahir yg sama...syukur kerana kami semua dapat menyambut birthday pada tahun ne @ masih hidup lah hehehhe


Tengok sapa tue...atau mata aku yg Juling hehe


Owh ya bercerita mengenai my birthday tahun ne...semestinya mempunyai kelainan tersendiri gaytuee...you guess what?Aku sambut ngan member-member yg lain...nak tahu tengok picture yg ada di atas dan di bawa ne....but before that...nak aku ucapakan pada semua yg wish aku naa...thanks for u wih gaytuee..semoga persahabatan kita sentiasa berkekalan....May God Bless You....

Time for BBQ....


No comments: