Wednesday 1 April 2009

Accident....punya story..

Setelah penat mengharungi sehari,hari ne dengan pelbagai test dan sebagainya,ingatkan boleh rehat...sekitar jam 8.00 malam,one of my friends...terkinja-kinja memanggil nama ku dari aras bawa dan memberitahu puteri-puteri kelas aku terlibat dalam satu kemalangan,owh my God...baru jew pagi tadi aku berjumpa dengan kedua-dua puteri tunggal weolls kat classtue,memandangkan tempat kejadian berdekatan dengan kolej kediaman,kami bergegas ke tempat kejadian,bukannya apa takut perkara yg tidak diingini tidak berlaku,untuk information tambahan,kedudukan kampus kami ne berdekatan dengan penempatan org-org India,tidak bermaksud raciast tapi sebelum ne ada org India yg terlibat dalam kemalangan dan kawan-kawannya menimbulkan kekacauan...tue yg membuat kami tergesa-gesa tue.Sesampai di trafic light,keadaan sudah menjadi sesak,apa yg aku nampak kelihatan seorang polis berdiri berhampiran sebuah motor yg remuk teruk,dalam hati aku,mula rasa takut,ntah apa akan jadi dengan kedua-dua puteri weols tue,selepas melepasi trafic light,kami berhenti dan terus meluruh ke arah org ramai yg bersesak-sesak tadi,thanks God,segala kerisauan sebentar tadi hilang apabila weolls melihat kedua-dua puteri weolls dalam keadaan baik,rupa-rupanya ketika mereka keluar dari trafic light tadi dan membelok ke belah kanan,motor tersebut hilang kawalan lalu melanggar bahagian tepi kereta yg puteri-puteri weolls pandu,kalau nak lihat kesan langgaran tue memang dasyat...cermin depan retak menanti belah,pintu belah kanan,hancur teruk...nasib baik puteri-puteri yg memandu tue tidak apa-apa...selepas berdiskusi dengan pihak berkuasa,kami di nasihatkan untuk membuat laporan secepat mungkin,kami berlalu ke balai polis kulim,manakala penunggang motorsikal di hantar ke Hospital Kulim untuk rawatan lebih lanjut.Memang letih menunggu soal siasat uolls...nak tahu jam berapa weolls siap buat laporan dan soal siasat kat balai polis?Jam 1 pagi huhuhuh...nasib baek puteri-puteri weolls kalau org lain...jangan harap heehehe...

Ermm,setelah berberapa waktu dier membisu seribu bahasa,akhirnya dier muncul untuk membuat pengakuan...Dont worry i dont missing you...well nak kata apa lagi kan...takan buat tak faham lak...rasa mcm fobia lak bila selalu menghadapi situasi seperti ini,pengakuan itu walau bukan di hantar melalui text,hanya sekadar status dalam facebook,benar-benar membuataku lega,bukannya gembira..of course sedih,tapi at least,dier membuat keputusan sebelum weols pergi lebih jauh...tak nak kata apalah...perhubungan seperti ini tidak akan kemana-mana...so risikonya memang besar,cuma yg aku tak faham,manusia suka sangat mempermainkan perasaan...apa uolls ngat perasaan tue sampah ker?Sendiri mo ingat...aku tak nak komen banyak-banyak...cukuplah,setakat ini yg aku rasakan...kalau ada org nak...benda tue tak akan kemana jua.

My Godness...dah masuk minggu yg ke 10 kekdahnya,ini bermaksud tinggal 4 minggu lagi aku bergelar student...yg tue aku tak risau sangat,yg buat aku pening sampai tahap giler babi ne,mengenai persedian untuk final exam...aku dah check jadual exam....my paper will start on 28 of april...paper industrial communication lagi tue...thats why lepas entry ne...mungkin blog ne akan bersawang buat sementara waktu...target sem ne nak pass...muda-mudahan bulan october nanti convo gaytuee...opss aku jatuh hati dengan sesorang ker?You know why...kalau aku tak jumpa dengan dier dalam sehari aku akan risau...i`m to closed with him...ntah..aku pening,i know his straight guy...dan mungkin dier tahu asal aku tapi dier memang best,sporting giler...cuma aku jew yg mabuk kepayang kowt...apapun aku tidak akan membuat onak dan duri...biar aku meminatinya dalam diam gaytuee...dan consider as friends @ Brotherhood kekdahnya,so tak baik hidden agenda ne huhuh yg penting kita happy......

No comments: