Sunday 12 April 2009

Lonely...

Whassup bro...hows day?semoga semua dalam keadaan sihat hendaknya...well entry kali ini merupakan entry kedua aku dalam bulan april,sejak entry yg lalu,aku semakin sibuk untuk membuat persiapan khusus untuk menghadapi peperiksaan kekdahnya...almaklumlah exam akan start 28 hb ne,yg mana akan menentukan sama ada aku akan grad pada waktu yg di tetapkan atau terpaksa menyambung satu semester lagi...apapun harap2 tak sangkut kekdahnya...bukannya apa kalau kes mcm semester dua dahulu alamat putus harapan ler katakan....dah masa tue CGP aku teruk sangat nyaris kena buang....1.06...ne semua kerana tak study and scandal memanjang,kalau nak di fikirkan kembali rasa menyesal,lucu dan sebagainya,apapun aku percaya di setiap kegagalan itu ada peluang untuk bangkit semula...uolls bukan pocong bangkit erkss tP bangkit dari kegagalan...well pray for me...occay.


Uolls jgn terkejut dengan title entry aku kali ini erkss....honestly i am feel lonely right now...ntah walau di kelilingi oleh teman-teman seperjuangan namun aku masih merasa keseorangan...berberapa hari yg lalu perasaan aku berbaur gembira bercampur sedih,sedikit kesal...mcmana tue?Sebenarnya dalam entry aku yg lepas2 aku ada mention tentang someone kan...alah budak KL tue,fyi kami secara rasminya tidak ada apa-apa hubungan lagi...lantaklah dier yg menjauhkan diri dengan aku,mungkin aku bukan yg terbaik untuk dirinya,aku gembira kerana akhirnya dier yg membuat keputusan untuk declare yg dier tue singel,aku sedih kerana kami tidak dapat mempertahankan hubungan kami...yelah hubungan yg tidak berpenghujung...nak buat mcmana kan...apapun semoga dier dapat mencari sesorang yg lebih baik dari aku...bukan bermaksud untuk mengaku kalah tapi seperti kata-kata omputih ne"If you love something,set it free,if it comes back,it`s yours,if it doesn`t it never was"yelah nak kata apa lagi kan....so let it be...


i`m lonely...

Stress sangat lately ne...walau exam tak lama lagi assignment bertimbun untuk di siapkan,aku pening kekadang,harga yg harus dibayar dek kemalasan yg melampau sebelum ini...apapun semoga dalam minggu ini semua assignment ne dapat disiapkan.Semalam aku berkesempatan untuk menghubungi ayah aku kat kampung,dari suaranya aku memahami betapa tingginya harapan dier kat aku sebagai anaknya,aku rasa sedih kerana tidak dapat menolong dier dalam keadaan ini,apapun sedikit masa lagi aku lak yg membalas pengorbanannya...semoga Tuhan memberkati niat murni ini...




Hati....

Mimpi mendapat petunjuk?Siapa yg pernah bermimpi mendapat petunjuk?Well minggu lalu,aku bermimpi berjumpa dengan sesorang yg aku kenali namun aku tak tahu namanya,dier membawa aku ke suatu tempat ,seperti surau rasanya kerana selain kami berdua ada lagi org lain yg sedang menunaikan solat yg aku nampak,lelaki itu mengajar aku untuk berdoa Doa taubat,sejurus aku mengucapkan doa tersebut aku terus terjaga,memandangkan waktu itu sudah pagi aku bergegas untuk bersiap dan pergi ke gereja,petangnya sekembali dari gereja aku berehat seketika dan bermimpi,mimpi yg sama seperti mimpi semalam,setelah terjaga aku mula tertanya-tanya apa maksud tersirat mimpi tersebut,aku pernah bertanya pada kawan-kawan Muslim aku dan mereka mengatakan itulah adalah mimpi pertunjuk,sehingga sekarang aku masih memikirkan hal itu...sama ada percaya bahawa mimpi itu adalah petunjuk atau setakat mainan tidur sahaja...

Owh hampir terlupa...happy good friday untuk mereka yg menyambutnya...aku gembira coz some of my muslim friend wish aku dengan tag dalam tagged...thanks guys..God bless you




Happy Good Friday











No comments: