Sunday 15 February 2009

Valentine~Tribute to my Dad...

Salam semua,rasanya belum terlambat untuk mengucapkan Happy Valentine Day pada pembaca yg di hormati sekalian,sebenarnya Valentine day ini membawa makna yg besar pada setiap yg mempunyai perasaan,lebih tepat lagi pada mana-mana yg bergelar manusia...justeru itu mari kita saling mengingati antara satu sama lain di dalam merayakan hari valentine ini.Secara peribadi Hari Valentine ini tidak ubah seperti hari-hari biasa dalam hidup aku,namun kekadang rasa excited juga bila waktunya sampai...Dan first time dalam hidup aku.....Aku memberikan hadiah pada sesorang..bukan kerana secret admire tP sebagai menghargai persahabatan kami...ya apa yg pasti hari ini sekali lagi aku mencipta sesuatu yg bersejarah dalam hidup aku....Sebenarnya hari ini juga merupakan ulang tahun ke 3 account Friendster aku@ www.Freindster.com/liposu... selama 3 tahun dalam Friendster banyak pengalaman yg manis...antaranya dapat contact semula dengan kawan-kawan lama....thanks to casey..yg membantu aku mengenali dunia maya thru Friendster.

Well...masih cerita mengenai Valentine day,petang tD,aku berkesempatan untuk menghubungi ayah aku.....melalui telefon,dari suara yg aku dengar..aku cam bahawa ayah aku tidak sihat...mengimbas waktu-waktu yg berlalu bersama ayah aku..merupakan suatu perkara yg tidak bernilai dalam hidup aku....uolls aku manja sangat dengan ayah aku...mungkin uolls tidak percaya..aku sanggup bersengkang mata sampai pagi semata-mata menunggu kepulangan ayah aku dari berjoli...bukan membuka pekung di dada tetapi itulah kenyataan...Aku pernah di baling dengan setin Susu Dutch Lady semata-mata aku memintahnya untuk keperluan adik aku yg masih kecil....Aku pernah berdendam dengannya......namun aku pasrah bahawa aku merupakan darah dagingnya dan belajar untuk mengampuninya...ntah aku tidak pasti mengapa aku perlu melalui itu semua....apapun itu merupakan pengalaman berharga dalam hidup aku.

Biarlah segala peristiwa yg perit itu berlalu...manusia jauh dari sempurna..aku bersyukur kerana masih punya ayah.walau ibu ku telah pergi selama-lamanya tP aku masih beruntung kerana mempunyai seorang ibu tiri yg perihatin dengan keadaan ayah aku...to my father Mr.Nobin....i love you so much..so sorry for what i done...to my late mother Mrs.Rukia..i really missing you....if i can change the time i will make you happy always...but its late already..your gone before me..sebak lak bile mengimbas masa lalu.....

Dah..petang tD my friend kehilangan lak handphone dier..ntah manusia mana yg baik sangat tue...cian dier...dah ler handphone dier tue penuh dengan contact org2 penting JPM UniKL....takpe bro..ko solat sunat jew..minta petunjuk..muda-mudahan org yg baik tue akan kembalikan Handphone tue naaa....

Opss sambung sedikit mengenai Valentine day...aku rasa serba salah apabila tidak dapat bersama dengan org tersayang....sorry Mel..aku tidak dapat bersama mu...anyway i always pray that we in on track....biasalah long distance relationship bukan hal yg senang..memerlukan pengorbanan..di tambah lagi sem ini aku mengambil 23 credit hour..seksa sangat..klah guys aku dah nak melelapkan mata ne....Muahkss

No comments: