Thursday 12 February 2009

Penatnya...

Penat..hanya itu yg mampu aku luahkan pada teman sekalian...azab sangat 23 credit hour ne....berangan mcm superman lak...tP apa yg pasti aku memang penat..minta-minta Aubery Suwito dapat mencipta lirik lagu berjodol Penat selepas ini.

Btw..firstly so sorry...dah lama Blog ne tak berupdate...excuse me...aku bukan mcm Azwan Ali..occay yg penuh dengan gossip2 panaz uols....tP memandangkan dah jadi hobi maka Harus blog ini sentiasa berupdate(betul ker ejaan dan suku kata aku ne?)

Minggu lalu aku berkesempatan keluar Dinner dengan Rakuten(ada dalam blog links aku)maka keluar lah topic2 yg menyayat hati...memang aku sedia maklum dengan perkembangan semasa about him....apa yg pasti manusia ne cepat berubah...dalam kes Rakuten ne...dalam berberapa waktu sahaja semua berubah..Kuten..sabar naa....mungkin ada hikmah disebalik itu semua..wah feeling2 mcm ustaz lak..sejak bila aku convert to muslim lak ne?choyyy..actally sedikit sebanyak aku belajar juga mengenai Agama Islam ini..so kalau basic tue aku faham lah..so uolls jgn ambik hati...hidup aku juga di dampingi oleh kaum muslimin dalam keluarga aku...bercakap mengenai Ustaz ne....aku terkenang dengan Ustaz Hafiz...seorang Ustaz yg baik dan menghormati org lain walau berbeda kepercayaan...masa saya first sem dahulu..aku masih ingat kelas yg dier ajar,pengetahuan moral...walau kami hanya berempat(non-muslim)ustaz te gigih mengajar kami,in da end aku dapat gak B untuk subject tue....tP masa SPM dahulu,haram jadah....aku dapat 7....betul2 tak bermoral kekdahnya......tP semua tue dah lepas....kekadang perasaan aku dengan hal-hal yg sudah berlalu ne..buat aku menyesal..mengapa..aku lakukan itu?Tp nak buat mcmana..nasi dah jadi bubur..so let it be..hari ini masih ada,esok pun masih ada bahkan masa depan pasti ada,berbalik pasal citer ustaz ne...selepas Ustaz Hafiz berpindah ker Uitm cawangan Kedah,ada ustaz baru...ntah aku langsung tak close dengan new ustaz ne..even though now...bukan kata x suka tapi ..ntah sukar untuk di jelaskan dengan kata-kata..arrg .....just let it be...
Bercerita mengenai teman-teman aku di campus ini..biasalah nama pun manusia..pelbagai ragam...yg menyakitkan hati confirm ada..yg melucukan pasti ada.....ok nak bercerita pasal my junior....dier muda 4 tahun dari aku..so consider him my adik lah...nokss masa ne dah besar panjang...yg aku suka sangat dier ne sporting giler ngan aku...nasib baik aku ne baik orgnya kalau tak..dah lama aku bengkokkan...or dier dah ke arah tue?Aku tak pasti hehheh..ada masa nanti aku postkan pic dier..confirm uolls akan terliur seketika hehhehe....masih lagi dengan cerita kat kampus..ermm adalah mamat bengong ne...alkisahnya..dier sedang bertelefon dengan aweknya..so dier masuklah kat satu MT room(sebelah biliknya)nama pun MT room so semua takdelah..yg ada hanya katil tanpa tilam...langsir segala takde...ntah mungkin mamat ne Horny sangat kot sampai dier terphonesex....@ melancap..kalau tak reti..masturbate...yg jadahnya...mamat ne tak perasaan yg budak blok sebelah dok skodeng dier..siap rakam lagi..noksss..so tersebarlah video clipnya kat kampus....yg lucunya budak tue siap tak mengaku lagi hahhahha..moral of story..jgn melancap selalu heehhe....
Yg aku lucu sgt..budak2 batch aku berebut nak tengok video clip tue..aku terpaksa bohong sunat..kata kat depa clip tue dah buang huhuhu....
Well...jap lagi aku kena study..so ingat sampai kat cnie dulu lah untuk malam ne erkss..love u all

No comments: