Saturday 21 February 2009

Sembang saturday...

Bestnya kalau masa ne aku kat KL ker atau somewhere kan...tak lah bosan sangat...boleh plan pe jalan2 cuci mata kanz..yelah kalau kat KL banyak hal yg boleh di lihat contohnya ragam warga kota..gaytuee...opss hari ini seperti hari2 yg berlalu..nothing special..yg specialnya aku dok kat room jew...ala2 anak dara gitue...ne tengah berangan jadi anak dara wakakkaka...nonsense...ermm petang tadi aku pe bandar jap..ingat nak settle maxis broadband Dona tapi kedai maxis tue tutup lak..so no option kalau tak datang lagi esok kekdahnya...well uolls tengah buat apa tue?Ada yg keluar dengan gf/bf pepetang ne?Biasaler weekend yg indah ini harus di penuhi dengan aktiviti yg berfaedah....menambahkan kasih sayang gaytuee...for sure mungkin malam ne ada di kalangan uolls akan pe clubbing kan?malam ne clubbing kat mana?Apa..Laqueen?Uolls tak bosan ker tempat yg sama jew hehehe..tP aku tahulah Lqueen ada tarikan tersendiri..i been there uolls..memang happening hehhehehe tP tue dah berlalu...opss rasa nak pe sauna lak kali ne...mana yg best erkss?Kalau setakat U2 kat penang tue dengan Chakran kat Kl sentral tue..aku dah pee..dengar citer otot-otot kat jalan Ipoh,KL best tapi x berani lak..ada sesiapa nak bawa aku ker?Biasaler budak bawa umur..hahahah..
Bercakap mengenai usia/umur ne..tahun ne aku dah nak masuk 26 tahun..satu usia yg boleh di anggap dah matang..tP aku sendiri tertanya-tanya apakah aku sedia untuk menghadapi dunia ini dengan penuh kematangan?jawabanya ada di benak hati ini...

No comments: