Friday 6 February 2009

Kena Tag....

Salam,sorry uolls,lately aku tersangat bz..banyak sangat benda nak di siapkan..dah ler class pax sgt..broadband aku lak ada masalah so tak dapat online selalu..btw..harap-harap uolls semua sihat sejahtera hendaknya..well ini entry ke dua aku dalam bulan ne..bukan kehabisan idea untuk di perkatakan tetapi seperti yg aku jelaskan lebih awal..aku tak punya masa yg cukup untuk mengupdatekan blog ne selalu..apa pun uolls..jgn risau..selagi aku mampu aku akan terus dan terus menghangatkan dunia blogger ini(perasaan sgt kanz...)

Ermm..minggu ne dah masuk minggu ke 4,waktu pembelajaran..aku masih terangka-rangka mencari arah..bukan sesat tP cover balik topic-topic yg sudah..yg aku tak sempat masuk kelas...aku rasa lucu apabila menjawab quiz Spanish tempoh hari..nokss aku tak mampu menjawab kekdahnya...sampai lecture tue blurr menonggeng....Calvin,do u understand my teaching?Aku selamba menjawab,Yes..sir..wal hal haram jadah nak faham ....tP lecture tue kenakan aku balik..I dont think so,sambil mengerutkan dahinya...aku sentap uolls..dah ler lecture tue cute mute..taste i...geram sgt..nak jew aku #### lecture tue..biar dier tahu siapa aku wakakkaka...sebenarnya dalam quiz tue aku dapat 0 mark...i m not stand by for this quiz...thats why no idea to answer..come on babe..ini baru first quiz...so masih ada harapan...Harapan baru untuk Malaysia(sekadar meminjam taglina Parti Keadilan Rakyat)
Uolls..sebelum ne aku ada masukan entry pasal problem on my subject kanz...hari ne aku dapat keputusannya....Aku kena ambik 23 credit hour untuk semester ini...no option kalau nak Grade on time..ne jew caranya...so risikonya...dari isnin sampai jumaat...kelas pax giler....malam kena buat final year project...malas nak fikir banyak2..yg penting sem ne aku kena buat kerja lebih masa hahhaha...
Well uolls mungkin dah tertunggu-tunggu Tag yg kena jawab kanz...but before that let me introduce the person who tag me..nama dier Wai...budak Kulai jaya...cute mute..sedap di peluk.opsss..tersasul..dier ne memang suka mengenakan org lain tP baik hati..tue belum ikut si Emon..kawannya yg ala-ala Adiba Noor...nokss..suara sedap hhahahah

The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tag 6 people."Tue dier...nelah keja si Wai ne...so dengan hati yg terbuka...ala-ala tingkap mak kiah tue kanz..aku mencemar duli untuk menjawabnya......every question 5 mark..opss...



I`m

Mr.Burn Aka Calvin



I really want to go to,

Phuket Island..ingat nak beli pulau ne kalau ada Dwit...tP x mampu.hehheh



My favorite place?


My King Bed mattress@Bilik aku lah susah sangat

My favorite food?




Nasi Kandar penang. tasty..uolls should try..

My favorite Drink?



Tea Ice...

My school/College?





University of Kuala Lumpur,Malaysian Spanish Institute


My favorite story

The Narnia..angan-angan nak jadi one of them...

I was born in?


Rumah kampung jew nokss....Bidan pun bidan kampung..mesra alam

My Hobby


Tidur jew....penat hehheh


My favorite Colour
Flag apa?aku tatau hehheh


I wish to be?
setakat ne no answer...
Nelah tag-tag yg bertub-tubi menyerang aku..baik dari belakang..mahupun dari depan kekdahnya....awas ko monyet hahhahah..ada chance aku serang ko balik..ne masalah satu lagi...masalah nak forwardkan tag ne...ntah nak serang siapa lak lepas ne...takpe..nama-nama di bawa ne akan di serang...


Sazali

Sisoren

Mr.Purpel

Rakuten

Eric

thats all..


























































































































No comments: