Tuesday 6 January 2009

Yeazaaa...

my latest picture..taken during cuti2 malaysia sunway lagoon

Syukur..pada yang maha Esa..hari ini masuk hari yang ke 6 dalam tahun 2009,dalam sekelip mata sudah banyak perkara yang terjadi dalam hidup aku secara peribadi,apapun biar itu menjadi kenangan yang indah dan biar masa yang menentukannya sejauh mana ia di ingati.


Sebenarnya semalam plan awal nak keluar dengan Ailyasa..nak beli tiket katanya..ntah apa yg terjadi tetiba aku ubah plan..bukan lagi menuju ker Kl sentral tapi trus ker WangsaMaju..motif?Nak jumpa sesorang di sana..aku tak yah mention his name..tapi i rasa dier seorang yg special...aku sampai kat sana dalam jam 16:00 just borak2 dengan dier...nothing happen becoz that time is my second time to meet him actually..18.15 aku bertolak kembali balik ker Ss2,naik Lrt waktu pack ne bukanlah idea yang bernas..uolls tahu aku hampir nak pitam..dalam tren semalam..sempit sangat terutama kat KLCC....Pasar Seni..ya Tuhan.sesak giler nasib baik sebelum sampai ker stesen KLCC aku dah dapat tempat duduk..so aku duduk jew lah...incase ada org yg rasanya memerlukan tempat duduk tue..aku sanggup memberikan tempat duduk itu..namun tiada sesiapa pun yg layak pada pandangan aku untuk harus memiliki tempat duduk itu hahahaha..well kalau yang macho tahap gaban tue mungkin boleh kot...boleh Blah hahaha..
Berbalik pada cerita tadi...sebenarnya semalam Abang aku akan balik dari sabah tapi ntah napa dier boleh terlewat sampai kat Aiport sampai ticket kena Burn....so baru pagi tadi dier balik...ciannya...ntah aku lebeih rapat dengan dier berbanding abang2 aku yang lain...
Owh..tahun 2009...mungkin kehidupan aku akan berubah?Yeazza..tinggal satu semester lagi aku akan grade...and kena cari keja lah huhu apa lagi kanz...so semester terakhir ne kena pulun habis-habisan....CGPA aku baru 2..xo mcmana ne?Ntah yg penting aku dapat menghabiskan study aku....
Bercakap mengenai kawan-kawan aku..especially Maksutimah and da geng..aku banyak belajar dari mereka sebenarnya....sebenarnya dalam seminggu aku berada di Kuala Lumpur...aku banyak masa bersama dengan mereka...start dari nak sambut new year,jejalan ker Mid valley,jejalan ker Sunway Lagoon..wahh aku capek...they very sporting...even though my Mr X among them...carut mencarut itu perkara biasa ler..hahaha..Maksutimah thanks ya..
to Mr.X rendang ayam tue sedap sangat..nak lagi nak lagi nak lagi hehehhe
we united.....

Owh bercakap mengenai kisah lalu..pasal long distance relationship....no comment..awal tahun ne start balik kes ne..ada seorang yang nak couple ngan aku tapi dier jauh..kat Miri sarawak...ntah aku pun rasa sayang kat dier...tadi aku baca luahan hatinya..dier seakan mengharap sangat..tapi mampu ker kami mengharunginya?God help me......Btw malam ini aku akan balik ker kampus..mungkin aku tak dapat mengupdatekan blog ini seperti biasa..kerana ada kometmen yang lain...apapun uolls i love you all...

No comments: