Sunday 4 January 2009

Happy New Year

Muka penat huhuh..tyme balik dari BB Walk


Sempat posing selepas countdown 2009

Cantik tak?



Sunway Lagoon...


Salam semua,rasanya belum terlambat untuk mengucapkan Happy New Year,btw minggu ini merupakan minggu yang sangat sibuk bagi aku,bukan setakat sibuk bahkan penat,31 Disembar lalu,aku dengan kawan-kawan menyambutnya di Bukit Bintang Walk...oh my God...ribuan pengunjung menghadiri sambutan 2009...sampai nak jalan pun payah sangat huhu...in next day lak pe Laqueen..dengan friends..also penat tahap giler babi..balik jam 4.00 pagi,keesokannya pe sunway lagoon lak..di mana keriangan tanpa henti...setakat..menggunakan taglina Sunway lagoon....and lepas tue lak kena jumpa ngan miak sarawak..opss ya ampun..tersasul..awal tahun ne semuanya berjalan dengan baik..namun mungkin semua ini akn berubah dalam sekelip mata,untuk pengetahuan uolls semua,semester ini merupakan semester terakhir aku bergelar sebagai student...20 crdt hour untuk 14 weeks?Tak tahu nak kata apa..apa yang pasti semester ne aku akan menjadi lebey sibuk dari semester yang lepas..hopefuly i can make it...btw..tahun 2008 banyak membawa kenangan manis dan kenangan pahit dalam hidup aku,hanya Tuhan sahaja yang tahu segalanya,namun aku tetap bersyukur kerana semua itu mematangkan aku dalam hidup ini..Gods..i am not longer 25yrs..tahun ne juga umur aku masuk 26 tahun..ya ampun..cepatnya masa berlalu,sekiranya aku ada kemampuan aku ingin sekali untuk kembali kepada kehidupan yang lalu...namun sebagai manusia biasa..kita terbatas untuk melawan ketentuan Ilahi...well dont be stubborn ...biar berlalu..inilah yang dikatakan sebagai Kehidupan....

No comments: