Wednesday 7 January 2009

back to Campus...

Whassup bro...ada berberapa hal yang mengembirakan aku hari ini...firstly sesorang memberikan aku harapan baru dalam hidup aku...ermm uolls..sendiri faham ok..bukan budak kecil lagi nak aku terangkan satu persatu huhu..yeaaa..akhirnya kami turn to be couple juga huhu..thanks dear....semoga berpanjangan hendaknya....itu ker azam baru aku?Tak mungkin hahhahha...
Secondly aku happy coz semalam masa nak balik Kampus,ingatkan Ailyasa jew yang bersama daku rupa-rupanya kawan2 yang lain pun ada juga..nak aku mention satu persatu ker?ahhahaha..tak yah ok...prjalanan selama 4 jam dari Kuala Lumpur(Puduraya) ker Kulim tak terasa aku tidor..so keluarlah bunyi-bunyian yg pelik lagi ganjil...sehingga menyebabkan Ailyasa yg duduk sebelah aku azab...mendengar bunyi-bunyian itu..sowi guyz..i am to tired huhu...btw sampai kat Kulim dalam jam 04.30 pagi..lantas aku mengText(matilah maks menghuruharakan Bahasa Kebangsaan)dier yg berada di sana-sini..Dear aku dah sampai kulim lah...Dont Be notti ok?Kira mcm 2 lah Text aku pada sesorang huhu..azab dowh bila berjauhan..tetapi apa yang mungkin..aku tetap dengan dier..boleh mcm tue?
Owh azabnya new semster ini..nasib baik ada pegawai Hems yang berdedikasi..so lepas juga ler aku masuk hostel hari ne..walaupun belum register...Thanks Mr.Lan...
Malam kunjung tiba aku pe makan dengan Migard kat Irfana...one of my scandal kot..opss x scandal...dier keja kat Bank...Banker katakan...actally tadi aku bank inn duit...tapi ntah Mesin deposit tue ada masalah tue pasal aku panggil Banker tue buat penjelasan..motifff..nolah just kidding..memandangkan dier Banker so aku tanya jew dengan dier...thats all..ermm hari ne ramai muka2 yang aku langsung tak kenali..ada yang cantik,rupawan,kacak...semua adalah..taste maks hahahha..tapi nak buat mcmana....yg aku pening..budak satu ne..actually masa minum pagi tadi aku tersasul pasal laqueen..ya Tuhan..depa tahu noo pasal club Gay tue..gay ker mereka?hahahha....ntah aku confiused jap hehehe..btw let it be..aku tetap aku boleh gitu?Well mata dah redup ne rasa nak tidor jew tapi lum mandi segala so better aku mandi dulu erkss(Confirm naked).....so see u next time nokss

No comments: