Sunday 28 December 2008

Good bye penang




Perasaan?Sedih berbaur gembira..mengapa?Aku akan meninggalkan Penang malam ini...owh tidak aku langsung tidak memikirkan perasaan sebelum ini..apakah aku sudah jatuh cinta dengan Penang?Can`t deny it....apapun i dont have more choice..to stay here only one way..working here..hopefuly..


Masa ini aku berada di Terminal Bas Sg.Nibong masih memikirkan apa yang aku lalui dalam berberapa hari kebelakangan dan juga sepanjang aku berada di Penang,nak kata satu persatu memang payah,namun apa yang pasti aku memperolehi banyak memori indah bahkan yg menyedihkan,dan semua itu aku terima sebagai pengalaman yang akan mematangkan aku dalam kehidupan yang makin mencabar ini.Perkenalan aku dengan my x,hanya bertahan dalam 6 bulan..owh my God..infact aku sangat menyintainya bahkan aku mengharap supaya dier kekal sebagai my Lover,in da end kami tak dapat bersama ada banyak hal yang membuatkan aku dan dier tidak dapat bersama.owh lupakan sahaja..ibarat bunga bukan sekuntum kumbang bukan seekor..let it be...Collin..i love u so much......


Mungkin aku perlu belajar sesuatu dalam perhubungan..bukan semata-mata untuk memuaskan keinginan tapi biarlah kerana atas perasaan cinta dan kasih itu..God help me...berikan aku kekautan untuk menghadapi semua ini....

Sebentar lagi aku akan bertolak ke Kuala Lumpur dan bermula lah episod baru dalam hidup aku...

No comments: