Sunday 28 December 2008

Kesudahan...

Pagi ne aku bangun jam 10 pagi,penat sangat yelah dah dua malam sebelum ne tidor tak sampai 2 jam,malam semalam aku hanging out dengan member2 kat Momo,ingatkan best sangat place nama Momo tue..tapi hancorr...taubat tak nak mai lagi huhuhu,btw aku dah habis praktikal malam semalam,syukur kerana dalam tempoh 25 minggu aku dapat menyesuaikan diri dalam tempoh praktikal itu,rasa berat hati juga nak meninggalkan tempat tue tapi apa nak buat,lepas ne ada kometmen lain lak.So hari ini aku akan balik ke petaling jaya,tiket dah beli jam 12.00 malam ne..ntah belum terfikir nak buat plan apa biler sampai Pj nanti...






Penang....sebenarnya aku dah masuk 2 setengah tahun kat Semenanjung,yang setengah tue kat penanglah hehehhe..banyak sangat pengalaman yang di perolehi ketika tinggal di Penang ne..sekaligus mematangkan aku dalam kehidupan ini...opss sepertimana yang aku mention before.hubungan aku dengan dier berakhir..nasib baik dalam suasan yang baik..aku tak nak salahkan dier coz i am so understand yang dier bz sangat so aku tak nak dier terganggu oleh kerana aku..aku mengalah...biarlah yang penting aku dengan dier masih kawan baik...apapun Colin happy go lucky,buat yang terbaik ok...i owez with you...as friend.


ermmm...

Sebenarnya 25 December lalu,aku langsung x menghadiri mana2 service untuk Christmas,aku malas nak joint mereka,yelah tahun ne aku tak dapat balik kampung untuk celebrated together..btw..one of my friends kat Kemaman tue turun Penang dengan his housmate dan seorang lagi kawannya Yus...aku jumpa mereka jap dan bawa jalan2 sekitar Georgetown..sebenarnya masih ada cerita lain tapi tak nak share kat sini..btw aku tertarik dengan memabr baru aku ne..aku pun tak tahu mengapa aku fall in love dengannya walhal aku baru sahaja broke dengan my x before..nak di jadikan cerita mereka balik ke KL 27 hb,masa tue aku memberanikan diri untuk mengatakan aku sukakan dier dalam SMS,walau aku tak mampu untuk mengatakan secara berdepan kerana kesuntukan masa@masa yang tidak mengizinkan,respon yang sungguh tak tersangka cuma dier tak berani untuk sesuatu yang kita sedia maklum.."LDR"so apa yang aku mampu katakan ialah napa kami tak mencuba,ermm fiez..i am so serious with you..keep my words,so far dier masih keep and going relationship kami..semoga kekal hendaknya...


with my friends


Opss setiap pertemuan pasti ada perpisahan,jangan salahkan perpisahan kerana sebuah perkenalan huhuh..aku sempat mengajak para kawan2 aku untuk makan bersama pada hari terakhir aku bersama dengan mereka...i m so njoy with u`olls ok..i will keep it in my memory selagi x penuh hahhahahah...

No comments: