Sunday 16 November 2008

Stress...

Hai guyz..apa khabar?semoga semua dalam keadaan sihat hendaknya..huh..hari ketiga aku berada di kampus,hari ne baru bermula proses untuk mencari komponen-komponen untuk final year project..nak tahu benda apa yang kitaorang nak buat?Tracking Line Roboct..dah start rasa stress nak siapkan proposal ne..huhu pening kepala nak fikir..mcmana proposal ne boleh menjadi kenyataan.
Hari ne juga kebanyakan my junior dah balik kampung,yelah paper dah habis kan,uolls tahu semua,my junior yang suatu ketika dahulu pasif dalam pergaulan kini dah berubah...syukur mereka sudah dapat membiasakan diri di alam universiti.
Lately aku ada problem dengan kewangan..kekadang aku tak makan seharian,bukan takde duit tapi saja nak budget..bila aku ingat yuran pengajian yang belum di jelaskan sepenuhnya.aku takde mood nak makan lak..takpe dalam bulan ne dan bulan depan minta-minta settel lah hutang piutang tue..taubat tak nak buat lagi huhu...owh ya thanks to my dear yang bagi aku guna duit dier dulu..tak perlu nak mention nama dier kan hehehhe..apapun aku sangat bersyukur kerana mengenali dier dalam hidup aku..thanks my dear i love u so much....walau ada keganjilan dalam hubungan ini..tapi bukan penghalang untuk kami bersama.
Oklah guyz..sebenarnya aku penat nak fikir pasal final year project ne,apapun selamat berhujung bercuti kepada my junior dan hujung minggu...
Best regards
Calvin

No comments: