Thursday 13 November 2008

Kulim Journey...

Hai bersua kembali,sebenarnya pagi tadi saya dah sampai pun kat tempat practical,masa masuk gate tadi,dah bermacam-macam juada tersedia,almaklumlah hari ne Diwali makan kat tempat practical,entah apa angin aku pagi tadi tetiba rasa malas nak kerja..apalagi aku terus memohon cuti,nasib baik aku baik dengan my supervisor,dapat juga aku balik jam 9.00 pagi,ermm tunggu bas punya ler lama,dekat sejam baru rapid penang datang,nasib baik tak lewat sangat sampai Bj.
Sampai jew kat Bj,aku terus jumpa,adik angkat aku,kebetulan hari ne dier takde paper,so boleh lah aku bawa dier pe brakefast..bakso mannn..hehhe dah lama tak merasa bakso sebenarnya..apalagi habis licin mangkuk tue..tuan punya kedai tue terkial-kial melihat gelagat aku huhu...habis jew aku terus balik umah dengan adik angkat aku..and faham-faham ler hehheh
Sekitar jam 11.00 adik angkat aku balik ke USM,so aku lak yang terhegeh-hegeh nak berkemas nak balik Kulim katanya huhu...tapi sebelum tue aku sempat cuci kain katanya hehhehe...aku dapat bas rapid penang sekitar jam 12.00 tengahari,sampai kat jetty dalam 12.30..lama juga dalam bas tue....sampai jew kat jetty aku terus naik ferry ke mainland dan naik bas jadam untuk ke kulim,nasib baik zainudin salah seorang kawan aku free nak ambil kat terminal,so aku just duduk kat gerai makan dan tunggu dier sebelum kami makan sekali..lapar dowh hehheheh..
Sampai kat kulim dalam jam 3.30 kot,dan mengurus segala procedure untuk tinggal sementara disana..yang aku meluat sangat pasal staff penempatan tue siap kutuk aku lagi..sial betul mcm babi jew gayanya...nasib baik pakcik kunci tue baik,dapat lah aku bilik besar serba baru katakan yang bestnya aku jew duduk seorang heheheheh..ada sesiapa yang nak duduk sekali ker?
So aku jumpa semua member2 lama aku...adik angkat aku Beb makin kurus wakakka..petang tue kami sempat pe makan laksa kat tepi tasik putra,sekitar jam 18.00 balik semula ker kampus...malam lak sambung balik jalan-jalan ker pasar malam dengan Azmel and madi..sebenarnya banyak gambar yang aku ambil tadi cuma tak done jew nak upload masa ne,so nanti jewlah ok hehehh....ermm mata dah berat ne nak tidor..good nite..

No comments: