Tuesday 18 November 2008

Kulim Journey part 2

Thanks God,sehari lagi berlalu dalam hidup aku,lately aku dok rungsing pasal final year project..bukan takut benda tak siap tapi saja..rasa susah sangat lak...Hari ne bangun awal sedikit dari semalam..dalam jam 10 pagi..kira oklah tue coz pagi semalam bangun jam 13.00 petang.
Seperti kebiasaan lepas bangun aku pe mandi,call adik angkat aku ajak dier pe Lunch,nasib baik dier ada kalau tak de tambah bosan aku di buatnya kat kampus ne,shitt presentation yang di jadulkan hari esok@18 november di tunda ker hari berikutnya,so plan nak balik Penang lebih awal stuck..
Hari ne adik angkat aku balik KL,esok penerbangan jam 07.25 pagi KL-Miri...aku dok minat kat dier asalnya,cuma bila di fikirkan balik rasa tak sesuai lak..so just be my adik angkat and aku tak pernah ambil kesempatan ke ats dier..baik kan aku hehhehe

No comments: