Sunday 23 November 2008

sorry..saya tak ada masa...

memikirkan sesuatu....
Aku sebenarya malas nak updatekan blog ne,apalagi nak melaharkan org lain dalam blog ne,takde masa nokss,tapi kalau ada org yang anggap aku ini sebagai sesorang yang muda untuk melupakan,sorry..aku bukan org itu.Sebenarnya aku sendiri tak faham mengapa ada org yang beranggapan sedemikian,tapi biarlah aku memang tiada masa untuk melayan karenah seperti ini.Untuk yang berkenaan,so sorry..bukan niat untuk..memanaskan keadaan,in fact dalam seminggu 2-3 kali aku call,tapi tak terjawab,tapi masa ne semuanya sudah terjawab,mungkin mengelakan diri dari aku akan membuat uolls rasa selamat dari di perkatakan.One more thing....aku tidak pernah sesekali..meminta perkara sebelum ini terjadi....

with love

calvin

No comments: