Tuesday 25 November 2008

hari yg borink


Morning all,hari kedua aku berkerja kembali setelah bercuti seminggu,yelah minggu lepas kan aku berada kat kulim,seperti biasa keadaan di tempat practical ok jew,Zaidi new staff untuk Lighting semakin boleh diharap heheh,so tak susah ler aku nak ajar ini dan itu selalu.Semalam aku mendapat kad jemputan majlis persandingan kawan aku,Amir akan menjadi Raja sehari pada 09 desimber nanti,Tahniah Amir.Aku pun belum terfikir nak bagi hadiah apa..nak bagi pakej percutian boleh?3 hari 2 malam di Medan?wakakakka mat jenin sangatkan huhu,dah hidup tak terurus ada hati nak taja percutian berbulan madu wakakka..apapun myb aku nak beli sesuatu yang berguna kot untuk korunk berdua nanti

Last weekend,aku sengaja menjenguk sebentar dalam channel BorneoG,yelah suatu masa dahulu aku antara yang aktif dalam channel tue,nak dijadikan cerita mula la mencari kan..anyone in kota kinabalu?Agak2 mcm tue lah..kanz,ntah tetiba aku kena ping ngan mamat ne..aku terkejut beruk melihat nicknamenya"BoyKotaBelud"my hometown tue..ye apa lagi,aku just layan jew ngan mamat tue,in da end baru aku tahu dier tue sekampung dengan scandal aku suatu masa dahulu,kalau tak silap sekitar pertengahan tahun 2004 kot,sewaktu ada majlis keramaian dikampung aku masa tue.So aku terus tanya pasal si anu dan si anu...semuanya dier kenal..yang lebih memerenjatkan aku lagi ialah,his cousin pernah scandal dengan anak buah aku..aku terkedu seketika..anak buah aku tue setahu aku str8 guy,,dah kahwin pun..patutpun selalu sangat datang ker kampung tue,PECAH LOBANG....ambik ko,nanti aku tanya bila ada masa huhu.

Seperti kebiasaan hari ne,ada lagi pulak yg datang melawat lighting room,ntah apa gelaran dier..Ceo Proton...apa lagi kena buat housekeeping juga maknanya...ingatkan CEO tue hensomkan ..tahu2..dah berumur pakcik oiii..kalau CEO untuk Naza takpe juga hehehhe..ermm dalam kesibukan aku mengular hari ne aku sempat gak download berberapa picture menarik mengenai spesis terancam,uolls boleh melihat spesis ne di Sabah...promote sikit..tp semua ne hanya hiburan semata-mata noo..so jgn ambik hati hehe


apa yg merah tue...


3,2,1 action....


Amaran kepada semua jangan tiru aksi ini..18SX






i m lonely...anyone wanna me?(Bazet jealous)



wow siapa punya ne?




baca jew ok













ingatkan belalai jew yang panjang huhu

yang ne siapa nak jawab?




































































































































































































































































































































































































































































































































haaahaha depa sedang buat gangbang..boleh?heehhe

No comments: