Thursday 27 November 2008

Suram..

Sebenarnya aku sukar untuk membuat sesuatu keputusan apalagi yang melibatkan perasaan,pada sesiapa yang mengikuti blog ini,pasti tahu pasang surut dalam hubungan kami,lately dier memang sibuk sekali,cuma aku kekadang tidak faham,semua org punya kesibukan masing-masing tetapi masih punya masa dengan org tersayang,

Pendekkan cerita aku mengambil keputusan untuk berdiam seketika..biar dier constrate dengan tesisnya...so aku tak nak kacau lagi..bukannya apa,akhirnya aku juga yang akan makan hati..kalau makan hati ayam takpe ne makan hati sendiri..emo ker aku?Atau cuma aku bermain dengan perasaan aku?Hanya Tuhan yang tahu.
Lately aku begitu selesa dengan hidup aku,walau tak seperti yang diimpihkan tetapi aku dapat menjalaninya dengan baik,ghosttt jgn cakap pasal hutang ,aku masih mempunyai rm 1K yang perlu dijelaskan kepada pihak university next semester,uolls yang pernah berhutang,tahulah mcmana seksanya membayar balik hutang piutang..tapi satu pertanyaan.."Ada aku kisah?"Tak..aku tak kisah pun,biar aku jelaskan jew..senang cerita.
Sepanjang minggu ne,aku banyak membaca coretan-coretan dalam blog ,aku tak payah mention siapa mereka,tetapi satu hal yang aku Notice,masing-masing menggunakan blog ini sebagi medium penyampai rasa,pandangan dan ada juga yang kekadang merasa dier chantek sangat sampai thread dalam blog dier ala-ala diva gaytieww..opss jgn salah sangka ini semua melalui pemerhatian aku.Aku tetiba rasa rindu ngan Maksutimah aku kat bandar sri Permaisuri huhu..i miss you maks..lama tak jumpa huhu..nanti tahun depan kita jumpa naa..mai pe Kfc cheq belanja hahhah...
Aiyoo...manusia tak mengenang budi..confirmmmmm...dalam aku gigih untuk mengemas rumah,tuan rumah buat hal lak..sampai berulat sampah tak dibuangnya..isk ngotor..aku juga ker yang kena buang sampah tue..dah ler aku ini dan itu kanz kat rumah...you buat apa?Tonggeng dalam bilik ker?tunggu customer?Tak sedar diri ler tue..dah lah kureng..geram aku di buatnya...
With Love
Calvin

No comments: