Saturday 22 November 2008

Mengapa...

Hai bersua kembali,harap2 uolls semua sihat walafiat,aku ok jew cuma minggu ne bz sedikit bukan kerana situasi di tempat kerja tapi bz dengan projek final year,nak buat Tracking Line Robot katakan,nasib baik proposal aku di luluskan kalau tak tambah bz lagi ler aku di buatnya,thanks to my group member,Miss Linda,Miss Afifah dan Mr.Suhairi,ne semua org kuat di sebalik projek ne,harap2 kita dapat buat projek ne dengan jayanya.
Ermm tadi aku sempat online dalam SA,adalah berberapa org yang sangat di kenali,yg sama2 online...biar aku namakan si A dan B,mula2 pasal si A,dier ne kenal tahun lepas..member kepada member gitue,yg tragiknya tak sampai dua minggu kenal dier,his Bf passed Away,aku sempat jumpa dengan Bf nya petang tue,sebelum keesokannya pergi selama-lamanya,cerita ne tak sampai kat situ jew,actually tyme tue aku dah start couple dengan my XBf,ntah aku sendiri tak faham mengapa...perkara tue terjadi,tetiba my X Bf beralih arah kepada si A,masa tue aku hampir pitam dibuatnya,yelah kami kan couple,aku rasa tertekan juga ler bila my X Bf tue buat keputusan masa tue,so aku buat dowh jew,in da end mereka clash pada pertengahan tahun ne,dengar citer si A ne jadi pisau cukur..pemalas cuci piring pun tak nak...ntah mungkin tu ler sikapnya kot tapi dalam channel SA bukan main lagi promote diri tue baik,sopan santun lah..chantek ker uolls?Dah tak nak ingat benda tue,ne pasal si B pulak ne memang kawan aku,sebelum ne dier study kat Uitm Penang..la ne continue untuk degree pulak kat shah alam,02.12 ne akan convo untuk Diploma,tahniah..Angel_Berdarah.
Sebenarnya ada sesuatu yang aku fikirkan masa ne,mengapa manusia cepat berubah?Tidak statik dalam sesuatu hal?Aku terasa ler bila ada kawan ne,yang suatu ketika dahulu rapat bagaikan,tetiba mengelak daripada kita..arrrrggg..aku keliru..........
Klah guyz..selamat berweekend...
best regards
Calvin

No comments: