Wednesday 19 November 2008

Hari Terakhir...(Update)

My Hero....

Jam menunjukan,04.15 pagi,hari ini merupakan hari terakhir aku berada di kampus,sebelum balik ke Penang tengahari nanti,kurang dari 8 jam dari sekarang aku akan melakukan presentation,harap2 semua dalam keadaan baik,minta-minta lecture tue tak lah banyak tanya sangat giteww.
Semalam dalam aku excited menonton TV,keluar lak si Mazidul 360 host kat Tv,yelah tak habis-habis dengan isu Gaynya..ermm mungkin kah si Mazidul ini pernah pernah di kecewakan oleh golongan ini?Yelah siapa yang tak kenal dier kan..dah ler besar@boroi..kepala botak pulak..ermm rasanya takde value langsung..Hello bro..kalau di kecewakan pun..sabar lah tak payah nak expose dunia golongan ini..memalukan jew...berselindung di sebalik dunia kewartawanan katanya..ala ko ingat boleh menang ker anugerah kalau nak expose minatang ne?Sendiri fikir lah Mazidul
Ermm apa hal aku merapuh pasal Mazidul ne?Aku PLU ker?(tepuk dada tanya selera kata nenek aku)



Jetty..Penang Island

Seperti yang di jangka...pagi ne aku kena present mengenai proposol aku,sebenarnya aku takut budget aku tak lepas tak lah banyak sangat only rm 2K,tapi rasa nak pitam jew nak present,btw..thanks God,proposol kitaorang di luluskan,so beban tue kurang sikit,lepas jew present selasai,aku bergegas balik ke Penang,dalam hujan renyai-renyai aku gigih tempuhi..thanks Linda kerana sudi menghantar ke bus stand,dalam berberapa hari di kampus ada banyak perubahan yang aku rasakan,yang pasti UniKL semakin menuju kepada kilang memproses duit,apa tidaknya untuk sem depan jew..yuran hostel naik 30%..yelah kita memang dapat loan dari Mara tapi kos hidup semakin tinggi gitew..maintanance tinggi nokss..uolls tahu dalam 5 hari aku kat kampus dalam dekat RM 200..aku spent..pening-pening...Sepanjang perjalanan ke Penang hujan tak berhenti-henti..sejuk dowh dalam bas Jadam tue..nasib baik masa nai ferry adalah satu mamat ne hensem hehhehe..so yelah apa lagi cuci matalah hehheh..sampai kat Jetty dalam jam 14.00 terus naik bas untuk ker B.Jambul,My God...jauhnya perjalanan..asyik2 berhenti..nanti aku beli kereta..senang sikit heheh..tapi yang bestnya dapat tangkap pic bangunan-bangunan bersejarah di Penang...

Antara bangunan yang menarik di Penang

Masjid Aceh kot..not so sure

Satu jew yang aku tak enjoy masa kat kampus,tulah pasal mamat satu ne.adakah patut dier tengking aku mcm babi?Sial kan takpe Tuhan nanti akan tengking ko lak hehhe..sebenarnya masa sebelum buat present tadi pagi..dier ada msg aku cuma tak sedar jew,ermm aku keliru dengan sikapnya...tP rasanya aku semakin sayang hehehehe
.

My Team member...Linda and my friend Ailyasa
Owh ya seperti yang di janjikan sebelum ne,masa aku pe kampus tue sempat juga berjalan2 ker pasar malam kilang lama,lumayan banyak sangat juadah yang best..adalah aku sempat ambik berberapa pic yang pastinya mencabar kejantanan uolls untuk mencubanya heheheh,nasib baik aku datang kampus tempoh hari aku sempat jumpa dengan adik angkat aku,ermm mungkin sebelum ne aku ada mention nama dier kan..tapi bukan picnya..ermm ini dier..aku sertakan sekali picnya..dier str8 ok...


Siapa nak makan Nasi dagang?Jom serbu pasar malam Kilang lama hehe

Ayam panggang yang sedap..lumayan heheh

No comments: