Wednesday 12 November 2008

Aku Blurr

Semenjak dua menjak ne isu gay hangat sangat di perkatakan....ne semua pasal si majdul vavi tue...for me lah kan..benda-benda macam ne tak sepatutnya terjadi..yang diorang heboh pasal kehidupan orang lain ne apasal?Aku kekadang rasa meluat dengan keadaan sekeliling..isk...selagi golongan ini tak memudaratkan negara tak payah ler dok bising sana-sini,takde keja ler tue...
Kalau uolls baca my thred sebelum ini pasal surat yang dikirim kat malaysiakini..aku setuju sangat dengan pandangan dier tue..LBGT..right..sekali lagi right....bukan nak membelakangkan agama tetapi fahamilah bukan mereka yang hendak jadi mcm ne...thats why..aku dah plan nak migrate one day nanti..tak tahu bila hehhehe...
Ermm lately aku rasa semua tak kena kat tempat practical,minggu ne ELT departmen dapat new staff Zaidi namanya..rakan Mr Iqbal ketika menuntut di UniKL...so dalam masa ne masih di peringkat mengenali huhu..dah ler mcm ne..org lain lak tengok semacm kat aku..mcm tak puas hati jew..aku tak nak komen panjang-panjang lantak korunk ler ok..selagi aku tak kacau hidup korunk jangan sesekali ganggu hidup aku.
Peribadi?Wah topic yang selalu difikirkan sebenarnya..so far aku dengan dier ada pasang surut..dalam seminggu dua ne aku tak sangat contact dier..malas asyik2 aku jew yang makan hati,lantak lah biar masa yang menentukan...petang tadi aku dapat call dari Mr.Azlan..my Student affir hed section kat kampus..kata nak tolong settelkan hutang piutang aku kat msi..syukur..tengoklah nanti mcmana,minggu depan baru tahu keputusan .
Sebenarnya my broadband di gantung pasal tak bayar bil..aku sengaja buat mcm tue..hehheh nak kumpul duit ckit untuk next sem..minta-minta semua berjalan dengan baik...
Klah guyz..nak tidor ne huhu..semoga jumpa lagi..

No comments: