Monday 27 October 2008

Monday....

Whassup..hows day bro?Harap2 tyme cuti ne sihat semua hehehh...pagi tadi aku bangun jam 10 pagi wakakaka..semalam masuk tidor awal taw dalam jam 22.00 dah lending masuk tidur..bukan apa saja nak menikmati waktu tidor yang panjang..cuma pagi tadi bila bangun jew kepala pening..berdenyut2 mcm tue..aku pun tak taw huhu...ermm masa practical dah tamat secara rasminya jumaat lalu so..masa ne kena constrate buat Report lak...pening kepala den...untuk next sem ne aku kena ambil 20 credit hour..mcm mana tue?kena usaha lebih lagi ler nampaknya huhuhuhu....
Ermm...sebenarnya aku masih confiused dengan plan nak continue keja kat Alma ne...baru tadi my friend told me regarding the presentation on our final project....see aku dah blurr dengan benda ne...tak tahu nak cakap apa...walhal my debt masih berlambak kat campus tue..around 1K something..kena settel be4 next sem....apapun aku kena settel juga huhu...
Wah dengar cerita my friend Ku10 tengah biznes masa ne..uolls nak tahu bizness apa ..jgn malu-malu masuk dalam blog ku10...http:\\ku10.blogspot.com..sure uolls akan tertarik heehhe.so jangan lepaskan peluang ok.
Rasa di hati nak sangat balik kampung kat sabah..nak pe 1Borneo hehehhe,my friends told me that shopping mall very biggest...ala-ala midvalley gitu....yang tak syokya place kat sana yang suatu masa dahulu sunyi then now tambah crowdad..so UMS bukan lagi tempat yang best untuk study...confirm anak-anak ikan kat UMS tue berpelesaran kat 1Borneo mencari mangsa katakan wakakkak uolls good luck wakakkak...
Oklah nak pe bj complex jap nak ambil seluar dan nak beli A4...see u next tyme..muahksss
best regards...

No comments: