Tuesday 28 October 2008

semua tentang Dia...

its me dude...

Hai morning uolls..ada yang lum tidor ker?Mana ler tahu kan ada yang nak jadi keluang man heheheh..cicak man tak nak..aku tak suka lidah2 mcm katak tue ehhehe..aku takut dowh..wakakak...so hari ne uolls buat apa lak?Ada tak jemputan untuk menghadiri open house Deepavali?Jgn makan maruku over dose sudah....hehehhe kang perut tue meragam uolls tahu lah nanti kan...malas ler aku nak cerita nanti hehheh.


Today i was in home.....a whole day katakan..saja malas nak keluar..nak ajak dier pun bermacam2 alasan..aku malas kalau nak push dia lak..so let it be.Tadi aku melawat blog iskandar80,dier dah tukar layout lah,cantik tak terkata eehe uolls cuba pe tengok hehehhe...aku kagum ngan kegigihan Bro iskandar tue actually,banyak benda yang aku kagum so tak payah ler uolls nak tahu satu persatu,harap2 suatu masa nanti aku dapat jumpa dengan Bro iskandar...kanzz..motif sangat wakakaka...actually dalam semenjak 2 menjak ne my laptop selalu buat hal,kekadang tak sampai seminit online mula lah laptop ne buat hal..apalagi dc lah jawabnya....mcm sialkan,kalau aku ada banyak duit dah lama aku tukar laptop ne,nasib baik aku ne papa kedana,hutang kat Campus masih berlambak,bercakap pasal hutang tue,aku kena selesaikan rm 2000 dalam tahun ne juga,yelah aku juga yang cari pasal kan,masa sem 2 dahulu,main2 masa exam apalagi CGPA jatuh menjunam ala-ala ultramen terjun bangunan..seriously..aku nyesal pun tak guna..so far aku dah bayar rm 2000,so now lebih kurang rm 1800 kot...aduhai nasib malang sungguh kan....aku tak nak cerita pasal tu ler...nyakitkan hati uolls.Moral of the story,pandai buat pandai tanggung..tak ker gituee Cik Kiah?wakakaka


Uolls..saja nak tanya...kalau org tue bz sangat..org yang consider as u couple lah kan..apa yang uolls akan buat?Kekadang aku butuh pandangan juga kan..aku sasajer letak title..semua tentang dier..bukan bermaksud untuk membuka pekung di dada sekadar sebagai perkongsian kita semua kan...ini yang aku alami sejak mengenali dier dalam hidup aku..sering rasa di pinggirkan...memang aku faham sangat dengan rutin harianya..tetapi sebagai manusia biasa..aku juga nak dier ada masa untuk berjumpa dengan aku kan....tak lebih dari itu...so in the end aku tak ler nak kata apa2....aku dah muak dengan alasan"dear i bz neee"so kalau uolls di position aku,uolls nak buat apa?


Klah tak nak memanjangkan hal itu..biar masa yang menentukan....bukan ler kahwin pun kan hehheheh..wakakka..tadi aku joint satu site ala-ala mcm G4m..tapi yang ne aku rasa more intresting...so kalau uolls rasa nak joint,jointlah..click site ne...www.gayromeo.com....pecah lobang hehehehe....well it my life kan..baru tadi one of my friends dalam site tue..cabar aku untuk keluar dari persembunyian...uolls tahu apa dier kata...tell u parents about u sexsuality and u will fell the whole world is your mine....aku tak berani dowh..biar masa menentukan....oklah..setakat ini perkongsian pagi ini.


No comments: