Sunday 26 October 2008

Weekend.....



The House Bunny~MsT tonton...



Lagi-lagi weekend..kadang2,weekend ne membosankan..apabila tiada kerja atau aktiviti yang nak di buat hehheh..nasib baik weekend kali ne tak membosankan huhu...a lots of activities.Sebenarnya minggu ini tak lah seberapa baik...uolls tahu kan..pasal si polan yang bawa Molot Jahat tue..ermm baca jew thread Ku10 dalam G4M...uols tahu lah siapa org tue..aku just keep and quiet jew..satu hari nanti..nahas org tue aku kerjakan,bukannya apa..tapi suka hati mak..ayah dier jew menjajah cerita yang tak betul,kalau aku seorang yang kena tak kisahlah ne kawan2 yang rapat dengan aku pun kena tempias sekali..choiii betul.


Rajinkan para Traineer hias KOLAM


Lupakan pasal hal tue...biarkan si luncai dengan labu-labunya..sekali lagi dier buat cerita..siaplah budak tue..ingat dier chantikkk?Lawa lagi my teddy bear.Ermm minggu ne juga penuh dengan konterversi...alah siapa yang tak kenal dengan Mazidul..host untuk rancangan 360 di Tv 3,entah apa hamjadah dier timbulkan isu G4m dalam 360..apalagi adalah berberapa member2 dalam G4M tue kena tempias katakan....kuzuto and mentenet..sabar jewlah ok.Kekadang aku meluat juga tengok Mazidul ne...suka sangat kacau pravisi org lain...confirm tak famous lah tue...isk..isk..aku tak faham dengan dunia kewartawanan..ne...choiii.




Happy Diwali



Owh ya my practical period dah complete 24 october lalu,so masa ne aku kena siapkan report lak..tue pun rasa geram sangat..coz masa yang di berkan sangat pendek..7 days only,uolls thing enough time to make my report finish?Cibaikan...ermm takde choice mahu tak mahu kena siapkan juga...walaupun my practical period dah habis,aku ada memohon menyambung sampai tahun hadapan dan syukur kerana Human resources mengizinkan untuk berbuat demikian.


Ne dier BBQ Chicken kat swensen...


Sempena sambutan Dawali isnin ini..pihak managment tempat aku practical tue ada buat aktiviti menghias KOLAM....this is my first time to involved in this activities and i am very excited to taking part,to all indian community happy Deepavali(teringat lak pasal invition Mr.Ratna untuk menghadiri Diwali Dinner on 8 of November..nak pakai baju apa nee...pakai baju kadazan,bley?alamat kena baling dengan kuih Maruku..hehehhe)



Hari sabtu..pagi2 lagi Mr.Jeffrey kejutkan aku dengan callnya pasal OT..so memandangkan aku takde aktiviti..pagi tue aku joint jewlah..seperti biasa..OT buat tahi mata,nasib baik ada Dvd cerita dapatlah layan "COOL RUNNING"masa lunch Mr Jeffrey bawa lak pe tengok keta...kat sungai Pinang and greenlane...balik2 pe Plant...makan..main internet dan balk umah..bley mcm tue?Melampaukan wakakakka...


Tengah makan hehhehe nak joint ker?Bley jew..cium ckit hehhehe

Owh ya semalam ntah apa mimpi Kash...tetiba ajak pe dinner..dan tengok wayang,so lepas jew OT.aku bersiap-siap...Kash datang dengan kawan dier..Max,Chinese guy,good looking hehee...so kami pe dinner kat Swensen,Queensbay,lepas dinner pe tengok wayang lak jadinya...apalagi kalau bukan The House Bunny,aku gelak sakan tengok wayang ne..best sangat..aku bagi 4*,plot ceritanya mudah untuk di fahami...aku tak nak ceritakan kat sini uolls sendiri pe tengok ok.Selepas tengok tue kami bergegas ker Oldtowncoffea Shunsine..lepak2 kejap and trus balik..owh ya masa ne Ku10 bz dengan new bisnes dier dengan zahid sekali kot..untuk sesiapa yang berminat masuk kat website Ku10,http:\\ku10.blogspot.com..layannnnnnnn..ermm minggu ne aku kena usler lagi..kata org kata pharmacy tue aku tertekan sangat..aku tak tahu lak tekanan boleh menyebakan usler...huhu...lepas balik tadi buat housekeeping sikit kat bilik..mcm sarang tikus lak hehehehhe..klah guyz..keep n touch.

Ubat usler yang aku beli huhu...

Best regards

No comments: