Sunday 14 September 2008

Weekend...

Hello guyz..apa citer?Hujung2 minggu ne tak kemana-mana ker?Aku just duduk jew depan laptop ne..malas nak keluar....weekend kali ne best tak hujan bukan mcm weekend yang lalu...dari pagi sampai ke petang..hujan memanjang kannnn.....
Aku sebenarnya takde story nak share nganuolls semua..cuma saja nak updatekan blog..ne....tapi ada gak story..kalau nak di jadikan cerita wakkaaka......pagi ne aku bangun jam 11.00 pagi...sebenarnya pagi tadi(consider subuh ler tuee)geng Rakuten bertandang ker Penang(walhal penang memang pun portnya)dalam jam 3.00 pagi kalau tak silap....aku kenal rakuten ne dari tahun 2006 lagi dalam G*M..saja..masa tak mengizinkan untuk berjumpa....mungkin aku lucky..coz dalam berberapa waktu yang sudah ne..aku banyak dapat menghubungi kawan-kawan aku yang dulu..termasuk scandal..Ex.....dan sebagainya...nak di jadikan cerita..Rakuten and the geng..Wanda and Zahied...pe Karakoe...(alah nak memanggil Hujan ler tue...)kat perda...and sebelum tue plan awal nak pe karakoe kat penang island..tetiba cancel dan pergi kat perda jew...so ingat tak ada chance nak berjumpa ler ngan Rakuten ne....tapi akhirnyanya ketemu juga...aku slute hakag ler....dari jauh sampai ke Bj semata-mata nak bertemu ngan aku huhu..thanks ya....so banyak ler cerita yang di gossipkan(opss gossip ker?)sampai ler jam 4.15..pagi baru ler kami beredar.....one of Rakuten gengs tu my scandal masa kat Unikl dulu..mula-mula aku tak cam....duduk tepi lagi tue huhu..akhirnya aku tercam juga huhu...wakakkakka rasa lucu mengenangkan kisah lalu nokss...biar lah yang berlalu biarkan berlalu ok....
Ermm sejak kebelakangan ne aku selalu sakit belakang..napa erkss?sendi-sendi ne rasa sengal lak..selain sakit tulang belakang..ada lagi tak penyakit yang boleh di kaitkan dengan sakit belakang?gimme advice....

1 comment:

Irwan Marcello said...

tak lama lagi laaaa dah tue.... opsssssss... :p hehehehehe...