Friday 12 September 2008

My story...

Hello guyz..apa khabar?Semoga kalian dalam keadaan sihat walafiat hendaknya...sedar tak sedar dah masuk hari ke 12 uolls berpuasa kan..pada sesiapa yang "Penuh"puasa..syabas....memang syaitan kena ikat....wakakaka..gurau jew ..ok..
Sebenarnya aku bz sangat dalam seminggu dua ne..banyak sangat perkara yang perlu di selasaikan...mungkin uolls tahu pasal Mr.Naga..project leader untuk New product tuee kan...Rabu lepas merupakan kemuncak perang dingin aku dengan dier...Biar aku ceritakan dari mula pasal tuee..hari rabu tuee kami ada meeting dengan Mr.Roslan...Manager Human resources..so aku mengambl keputusan untuk menjelaskan situasi sebenar yang aku alami dalam simple shop(Aku terlibat dengan new project)nasib baik Mr.Roslan faham dengan situasi aku dan mencadangkan aku kembali ke EAP(Electrical Application Procedure)sebagai Testing Assistance..namun aku masih berminat untuk terus terlibat dalam new project tuee....Ermm tekaan aku memang betul...pada hari tuee..Mr.Naga telah menghantar email complaint mengenai aku kat Mr.Carl(EAP manager)..dan cc kepada Human Resources departmen...aku bernasib baik kerana aku lebih awal mengambil langkah..berjaga-jaga...kalau tak payah aku menjawab dengan Mr.Roslan....nak di pendekan cerita selepas itu Mr.Naga tidak berkomunikasi dengan aku lagi...pada muka orang tua tuee..so aku tenang dengan kerja aku..untuk assembel B299 for Ford new car.....intersting kan.....so far Mr.Naga tidak berkomunikasi dengan aku..sampai ler petang tadi.baru ler dier kembali memujuk aku untuk terus stay on dalam new project tuee...baru kau tahu huhu....
Dah cukup aku tak nak pening sangat pasal masalah ne..biar aku tumpuhkan dengan hal lain lak...owh ya...ne pasal lain lak..change topic ok...baru-baru ne..aku menambahkan kenalan dalam sebuah portal untuk PLU komuniti...niat nak menambahkan kawan kan..so add ler..dan mendapat respon yang sangat baik..sampai nak ajak couple huhu..dalam profilenya..dier simpan area Damansara...rupa-rupanya..dier asal utara....yang memeningkan aku ialah dier ne nak sangat bercouple ngan aku....org dier memang boleh tahan..hensem..kacak..cantik...wakakak..cuma aku tak tahan jew..sikap dier yang terburu-buru dalam membuat keputusan...ermm biarkan dier jew...pening aku di buatnya....uolls tahu..my life kat penang ne..Fucking bored...ada member2 pun haram nak ajak keluar..dah ler mcm tue..memilih lak..kekadang aku terkilan gak ngan member2 ne..takyah ler nak gthu siapa mereka...menyakitkan hati jew...
Ermm petang tadi ada pelawat dari Suzuki Japan...aku terlibat sama dalam proses penerangan dalam lighting room...rasa bangga bila berada di antara..jurutera-jurutera Suzuki ne hehheh...ermm intresting....lampu yang aku test lulus hehhehe..tak failed....petang tadi lak aku berbuka dengan kawan-kawan sekerja...uolls tahu kat mana?Kat KFC gaint beb.....ada hamba Allah yang bermurah hati untuk membelanjakan kami(betul ker ayat aku ne?)Cuma yang spoil ckit..bila tyme balik aku nyaris di tabrak oleh Motosikal...sial tul...nasib baik aku sempat mengelak dari di tabrak..Thanks God....
Uolls tahu pagi tadi aku lambat bangun...biasanya aku yang paling awal bangun..nasib baik roomate aku gerakan..kalau tak hancur sampai tengahari ler aku tidor huhu..oklah guyz..aku nak mandi..jap lagi aku ada appoinment dengan member nak pe dengar cerita pasal biznes kat Hotel Sri Malaysia...ok keluar dulu....
Best regards
Calvin Burns

No comments: