Monday 15 September 2008

Pagi yang..terang

Hai...hows day bro?Minta2 semua dalam keadaan sihat walafiat kan...yahooo sehari lagi..berlalu dalam hidup aku....aku njoy menikmati hidup yang Tuhan berikan ini..gimana dengan uolls semua?Apakah Uolls menghargai hidup uolls dalam segala hal?Tepuk dada tanya selera.......
Uolls tahu pagi ne kelamkabut sedikit...biasanya 6.30 aku dah mandi dan bersiap-siap..untuk pergi tempat practical...malangnya..pagi ne..aku bangun lewat..huhu...(perkara yang paling aku tak suka....)kalau tak silap dalam 7.15 kot huhu..apa lagi terus mandi dan bersiap-siap untuk pergi..ke tempat practical......sebenarnya..semalam entah apa mimpi Rakuten and the gengs datang lagi ke BJ...Kulim tue jauh noksss...so sebagai penjaga area...(mati ler kena carut lepas neeee)kena menyambut ler Diva-diva kulim yang tak begitu di kenali ne....so seperti biasa kedai Mamaks gak tempat melepaks katakan...cuma malam semalam..ada seorang lagi yang tak ku kenali bersama-sama dengan mereka....wow..not bad person..taste I..wakakkaka..mati ler kena carut memanjang lepas ne....hehehehe.so kami semua pe lepak kat umah org tue kat Bj court......sampai jam 1.00 pagi kot baru ler Diva-diva tue rasa nak balik kulim katanya....dan aku juga balik......kekadang bila lepak dengan diva-diva ne rasa seronok kan...takpe aku just memperhatikan mereka.....x scandal aku tue bukan main lagi dengan org yang aku tak kenali tadi....waaaaa baru ku tahu siapa sebenarnya ko erksss..(zahied ampun maaf...bukan nak mencarut k..saja nak mengheppeningkan blog aku heheheheh)ok.aku tak nak cerita pasa tuee semua....sebenarnya petang semalam..aku mengajak Dier(sendiri mo faham)untuk berbuka katakan..aku janjikan dalam jam 19.00...uolls tahu jan berapa dier sampai?Jam 20.30 noksss tanpa memberitahu aku terlebih awal....so aku naik angin ler huhu.....tapi aku teruskan niat jugalah nak keluar dengan dier....semasa dinner tue aku memang tiada mood nak cakap dengan dier...entah mengapa sejak akhir-akhir ne aku malas nak ambil tahu mengenai dier....so sengaja memecah kesunyian..aku tanya dier..napa datang lambat..dier kata tadi dier berbuka dengan roomate..katanya dengan selamba.....aku melihat wajahnya..aku rasa kasihan kerana aku selalu membuat dier serba salah...aku masih teringat akan salah satu mesejnya sebelum ne...nak tahu ker?
"Aku memang menyayangi mu tetapi saya tak tahu gimana untuk meluahkannya..apatah lagi aku memang sibuk dengan tesis ku tahun ne"aku terkedu seketika apabila membaca mesejnya tempoh hari.....dan aku pulak serba salah.....dalam diam aku menantikan reaksinya malam itu.....sehingga aku memperolehi kekuatan untuk mengatakan sesuatu hal yang sukar bagi aku...."Dong(nama manjanya)untuk waktu ne...ada baiknya kita jangan berjumpa lagi..aku tak nak kerana aku..tesis ko tak siap....(saja alasan yang kukuh aku fikir)dan ketika itu hanya Tuhan yang tahu gimana aku mengawal perasaan aku....aku tak sedar...aku menitiskan air mata...kali kedua hanya kerana seorang...............(uolls faham ler sendiri ok)
Aku dapat merasakan reaksinya ketika aku mengungkapakan kata-kata itu..namun aku faham sangat dengan sikapnya yang suka menyembunyikan perasaanya.....akhirnya dier sendiri yang tak nak aku berbuat demikian......alasannya cukup mudah....dier akan selalu memperhatikan aku...dalam semua hal.....walau dier se sibuk manapun dier akan meluangkan masa untuk aku.......aku bermain dengan perasaan ker..atau aku sedang di permainkan dengan perasaan?Help me God.....so kami berkesudahan di situ...dier hantar aku balik..dan malam tue aku memang moody....nasib baik Rakuten and the gangs datang ke BJ..so aku ada masa juga untuk bersama-sama dengan mereka...thanks....
Hal kedua..................
Aku tak tahu tetiba..my x...berYm dengan aku semalam....aku tak nak ceritakan secara terperinci mengenai dier...cukup lah....aku belajar banyak dari dier..bahkan mematangkan aku dalam dunia ini.....nak di jadikan cerita..biasa ler dah lama tak berYM..bertelefon dan sebagainya....aku tak tahu camna nak start...apa yang pasti dier mengimbau kambali kenangan lalu...of coz...aku terluka pada ketika itu tetapi aku teruskan hidup ini..sehingga aku mampu untuk menghadapi hari ini..tanpa dier..di sisi ku...so...dier katakan dier dah clash ngan mamat satu ne..so apa yang aku boleh buat?Non Ado!
Aku memang menyayangi dier ketika itu..bahkan selama setahun aku menunggu..kalau2 dier nak kembali dengan aku...namun selepas setahun aku tak mendapar respon dari dier..so aku mengambil keputusan untuk melupakan dier dalam hidup aku...aku tak ingin hal ini berlaku..jauh sekali untuk hidup bersendirian..mungkin Tuhan sengaja menguji aku..dalam hidup ini..Enup To say......
Hal Ketiga.....
Hari ne atmosphera kat tempat practical..berubah sama sekali...mr Naga yang aku dok kutuk sebelum ne...berubah dalam sekelip mata sahaja..orang tua tue dah mula menunjukan penghargaannya terhadap kerja ku..dan sebagainya..dengar citer..dier di panggil oleh Manager departmen....selepas perang dingin tempoh hari...ok lah guyz..aku nak tidor..apa2 hal kita citer lain kali ok......muaksss
BesT regards
Calvinburns

No comments: