Thursday 25 September 2008

untiteld

Wah kali ne my entry..color lain sikit heehhe..saja nak buat pembaharuan..wakakaka....ok guyz..hows day?Semoga sihat selalu..ermm tak lama lagi hari raya akan tiba...sudah semestinya uolls sibuk dengan persiapan..kanzzz..one thing jangan lupa duit raya untuk i ok..hehheheh...
Lately aku memang tak done nak update blog ne..sepertimana yang aku katakan pada entry lepas..broadband aku kena sekat..mudah-mudahan hujung bulan ne..broadband aku dapat di aktifkan kembali...biasa ler..sugar daddy takdekan..so mcm ne lah..bergantung sepenuhnya dengan diri sendiri...btw...ada banyak perkara yang terjadi dalam berberapa hari yang berlalu...aku saja malas nak mention dalam entry yang lepas...nak tahu ker?Betul?uolls serius?ok
Minggu lalu..my landlord(tuan rumah)menghadapi masalah dengan bfnya..siap menangis nokss..bukan nak mengata tapi tu ler yang terjadi...yang melucukan aku..ialah dier sanggup berjumpa Bomoh untuk meminta petunjuk.....aku terfikir gak kenapa dier tak sembahyang hajat jew kan...mungkin ne lah wajah cintah PLU sebenarnya....kekadang aku meluat gak ngan sikap dier..lebih percaya kepada benda-benda yg khurafat dari berserah kepada yang satu......lupakan pasal tue...
Minggu depan aku plan nak balik KL...saja dah lama tak balik kan..rindu juga kat KL tue..dalam masa yang sama aku nak cari my memory card..aku lupa tempoh hari,..thats means..minggu depan aku kena berjalan jauh ler wakaakakka...
Nak tahu sebahagian kisah hubungan aku ngan ....
So far dalam keadaan baik....tapi biasa ler..ada pasang surut kan...nasib baik ada Rakuten and the gangs...atleast kesunyian terubat juga....thanks Kuten
klah cukup setakat disini untuk kali ne...

No comments: