Saturday 27 September 2008

Disebalik Tirai Kehidupan....

Hello....guyz...syukur...my broadband dapat di aktifkan kembali hujung bulan ne..takyah ler nak ambik tahu mengapa broadband ne...kena sekat hehehehe sendiri mo faham.....so kuih raya dah siap ker?Jgan lupa hantar kat aku k..takpe pakai pos laju jew..confirm sampai punya...hehhehe....


Hari ini..aku bangun awal sedikit dari kebiasaan.....jam 7.30....biasanya kalau waktu weekend..jgn harap aku bangun awal ok....aku ne suka tidur kalau weekend...dah takde benda nak buat kan....so tidur ler...hehhhehehe.....


Lately aku memang banyak menghadapi tentangan dalam hidup aku secara peribadi..pernah seketika aku seakan-akan putus asa dalam menghadapi hidup ini...bahkan bukan seketika...tetapi aku selalu menanggap diri aku kurang bernasib baik.....mungkin pada sesiapa yang membaca enrty aku mengenai myself..mungkin akan menyedari mengapa aku berkata ..aku ini tidak bernasib baik......tetapi aku tiada pilihan lain selain meneruskan hidup ini dengan penuh keyakinan.bahwa suatu hari nanti aku akan mendapat apa yang aku ingini....ya..suatu hari nanti.....


Pagi semalam aku cuba menghubungi..dier..dan mengajak untuk bertemu petang semalam..pada mulanya dier bersetuju..tetapi tak lama kemudian dier menghantar msg..dier katakan dier tak boleh berjumpa dengan aku..petang tue....aku moody........aku tak tahu nak kata apa lagi...dier pentingkan kerjaya...kawan-kawannya dari aku.....seriously aku seakan-akan hilang tempat mengadu...apabila dier berkelakuan begitu.....alasannya cukup mudah...dier nak berbuka kat umah lecture dier..kat Kulim...whats the hell.....dier selalu mementingkan diri dier...nasib baik ada ler org2 disekeliling aku yang boleh menghiburkan hati yang lara ini...(motiffffffff nak jiwang sangat hehhe)Aku dah GIVE UP..ler dengan dier...kekadang bila difikirkan kembali terasa aku ne mcm pengemis lak..mengharapkan sesuatu yang tak pasti.....memohon belas kasihan pada yang tak sudi...whatever..penting aku tak mengganggu kehidupan Uolls...
Ermmm..petang 2 keluar dengan Rakuten and Za8......tujun nak cari sandal..sampai ke batu feringgi katanya....dalam perjalanan..kesana..aku membisu seribu bahasa..aku masih mengelamun panjang.mengenangkan nasib yang malang gitu..harap2....uolls punya life tak semalang aku...wakakka(malang sungguh ker aku neee?)so sampai kat Batu Feringgi..mula ler mencari barang yang di kehendaki....akhirnya aku tertarik ngan satu beg galas....aku beli jew..RM 30.00.....nothing special kat sana....just cuci mata dengan touris.wah..testa katanya wakakakaka....sebenarnya aku cuba untuk menggembirakan hati aku..akan mencuba apa sahaja agar aku tidak begitu tertekan dengan situasi aku masa ini.....so jam 10.30 kami pun balik..plan awal..Rakuten and Za8 nak Perda...tetapi tiba-tiba ubah plan..nak singgah rumah Alan kat Bayswater..aku terkedu seketika...kerana aku memang kenal Alan dalam dunia Maya..tetapi..aku tak pernah jumpa face by face..so..rasa nervous juga ler..walau sekadar kawan biasa..ermm belum layak untuk bergelar kawan wakakak..so dengan penuh ketenangan hati..(yer ler tue)kami pun per lah sana...dalam masa yang sama alans and his bf..baru nak balik dari Gurney...so mereka tunggu kami di Gate..jew...ermm..nice person..friendly..both of them..cuma aku jew yang malu-malu kuching..yerlah pertama kali katanya..yang paling aku rasa...terkejut..bila Alan mention kat mereka..yang dier kenal aku....wah....ingat juga dier kat aku erkss...takde maknanya....tu tak kesah..ne budak satu lagi..Rakuten..dengan statemen mcm sialnya.."Siapa pernah main dengan Calvin?"Aku gelabah seketika..za8 dengan pantasnya menjawab....aku kenal dier..dah lama dah...dah 2 tahun katanya...aku just tersenyum jew....memang dier scandal ngan aku berberapa tahun yang lalu..well..akhirnya..jadi best friend..tak kisah.....Non adoh.....
Jam menunjukan 12.30..kami pun balik..masing2..rakuten and za* menghantar aku balik.....klah nak tidor dulu....

No comments: