Tuesday 23 September 2008

sesajaer...

Rasanya agak lama aku tidak menulis apa-apa dalam blog ini..sorry bukan niat untuk berbuat demikian..lately aku memang bz....so no choice..aku kena siapkan benda yang penting dahulu...dan dalam masa yang sama broadband aku buat hal...kena sekat..rasa aku kehilangan sesuatu lak hehehhe..btw..hows day guys?harap-harap sihat hendaknya..tak banyak cerita yang aku nak kongsikan dalam berbarapa waktu yang berlalu...hujung minggu lalu...seperti yang di janjikan..rakuten mengajak aku windows shopping kat queensbay..bersama2 dengan za8 and his future bf katanya huhu..enjoy juga ler..weekend terisi gak huhu..lepas tue..takde story yang intresting...ermm baru sebentar tadi aku pe karokea denganKuten and za8...maka terkeluar ler suara-suara sumbang hehheh..minta-minta esok tak turun huna hehheh..btw..tak lama lagi Hari raya..so uolls dah buat persiapan ker?Ermm baru jew tadi ada org yang offer nak ajak beraya kat perak..wakakka..gurau jelah..klah guys...selamat berisitirehat...

No comments: