Tuesday 9 September 2008

Simple Plan


Do you ever feel like breaking down?Do you ever feel out of place?Like somehow you just don't belongAnd no one understands youDo you ever wanna runaway?Do you lock yourself in your room?With the radio on turned up so loud That no one hears you screamingNo you don't know what it's likeWhen nothing feels all rightYou don't know what it's likeTo be like meTo be hurtTo feel lostTo be left out in the darkTo be kicked when you're downTo feel like you've been pushed aroundTo be on the edge of breaking downAnd no one's there to save you No you don't know what it's likeWelcome to my lifeDo you wanna be somebody else?Are you sick of feeling so left out?Are you desperate to find something more?Before your life is overAre you stuck inside a world you hate?Are you sick of everyone around?With their big fake smiles and stupid liesWhile deep inside you're bleedingNo you don't know what it's likeWhen nothing feels all rightYou don't know what it's likeTo be like meTo be hurtTo feel lostTo be left out in the darkTo be kicked when you're downTo feel like you've been pushed aroundTo be on the edge of breaking downAnd no one's there to save you No you don't know what it's likeWelcome to my lifeNo one ever lied straight to your faceNo one ever stabbed you in the backYou might think I'm happy but I'm not gonna be okayEverybody always gave you what you wantedNever had to work it was always thereYou don't know what it's like, what it's likeTo be hurtTo feel lostTo be left out in the darkTo be kicked when you're downTo feel like you've been pushed aroundTo be on the edge of breaking downAnd no one's there to save you No you don't know what it's like (what it's like)To be hurtTo feel lostTo be left out in the darkTo be kicked when you're downTo feel like you've been pushed aroundTo be on the edge of breaking downAnd no one's there to save you No you don't know what it's likeWelcome to my lifeWelcome to my lifeWelcome to my life

Hello guyz...apa khabar semua?sihat ker...aku saja letakan lagu simple plan kat atas tue..ceritanya macam ne..pagi tadi tengah bersiap-siap nak pe practical..aku on ler radio..lagu ne berkumandang..ermm ada kisah di sebalik lagu ne sebenarnya...nak tahu?jom layan.....

Perkara tue terjadi pada tahun 2005 kalau tak silap....biasa ler selalu sangat menyundal dalam chat room kan(mati ler aku kena carut)aku terchat dengan seorang budak kuching ne..biar aku namakan dia Leo....dier ne baya dengan aku.cuma dah berkerja dalam industri minyak dan Gas kat Bintulu.....so chat punya chat...then lepas 2 bertukar-tukar number phone..biasa ler kan hehehhe...lepas 2 berhenti setakat di situ sahaja....suatu masa aku mendapat msg dari dier..katanya dier akan datang ke Kota Kinabalu pada hujung minggu tue..ermm aku pun naik seronok ler..coz dapat jumpa dengan chatters kan wakakka..terlebey sudah hehhehe..nak di jadikan cerita..hari tue jumaat aku masih berkerja di hotel ketika itu....and my shiff petang....so aku berkesempatan untuk berjumpa dengan dier..kat hotel Hyatt..grands tue...so dengan selambanya aku pun pe ler kat hotel tue..dan berjumpa dengan dier...ermm chat punya chat...terjadiler sesuatu yang memFunkan wakakakka..dalam bilik air lagi tue..hheheheh.....so perkara tue sampai di situ sahaja..and aku pe kerja pada petangnya...................

Malam tue aku ajak ler dier round-round KK....and dier willing to spent me for Last supper..dan dier ajak aku untuk stay dengan dier sekali malam 2..pucuk di cita ulam mendatang(betul ker ayat aku ne?)so malam tue aku stay overnite ngan dier ler hehehe..and keesoknnya dier balik ke Bintulu penenrbangan jam 12.00 tengahhari..opss aku ingat sampai situ jew cerita kami tue..tak lama kemudian dier call aku..katanya ngan couple..wow....aku nak stress kan ..dier ne stay kat Bintulu aku pulak kat kota Kinabalu..means what?Long distance relationship ler jawabnya..pada mulanya aku rasa teragak-agak juga juga mengetakan ya.tapi bila dier nak sangat..aku tak ler menolak gak huhu..so kami declare ler sebagai couple huhu.....masa tue dalam bulan november kot....so masa bulan disember tue..dier bagi aku present tyme christmas..nak tahu apa present yang dier bagi?Ermm CD simple plan.and kad christmas ler huhu..tue pasai aku teringat sesuatu bila dengar lagu simple plan tue...tapi malangnya selepas 2005...kami jarang berhubungan..dier selalu sibuk dengan kerjannya...sehinggah ler pertengahan 2006..baru ler dier kata nak clash ngan aku...so bayangkan setengah tahun aku menunggu respon dan kata putus dari dier....hanya Tuhan jew yang tahu....ok tinggalkan cerita tue ok...

hari ne..aku berbuka dengan dier..MyLover...ermm dier terkejut giler apabila kami pe makan kat bawa flat tue..murah giler..campur tolak darab bahagi hanya rm 9.50.biasanya mesi over rm 20.00 atau paling kurang rm 15.00 huhu..dier nampaknya sangat bz..sebenarnya malam semalam aku ada call dier..aku gthu ler..isi hati aku..blah..blah..blah dan se blah''blah..blahnya..dier tak mampu untuk berkata-kata apa lagi...aku gthu dier..aku bukan nak push dier pun just concern jew...and reconsider aku as couple dier...ermm minta-minta lepas ne aku ngan dier akan terus bersama........

ya hari ne aku half day jew keja..aku malas sangat dengan Mr naga tue..lantak ler dier...klah guys..selamamt berpuasa...see u..

1 comment:

Unknown said...

Amboi... imbau kenangan lama lah pulak.... jangan berngan sangat tau....