Saturday 6 September 2008

Di persimpangan Delima

Hello guyz...apa khabar?mesti bz kan alah hujung minggu kan..sedar tak sedar dah 5 hari puasa berlalu..secara peribadi aku merasakan sesuatu apabila kita menjalani ibadah puasa ini..opsss jangan salah sangka ok..sejujurnya aku bukan seorang muslim..cuma aku menghayati ajaranya dengan baik..mungkin suatu hari nanti aku akan memeluk agama islam?Biarkan persoalan itu..kita manusia hanya merancang..Tuhan juga yang menentukannya nanti...berbalik kepada puasa yang aku sebutkan tadi...apabila puasa kita di ajar untuk lebih bersabar dalam segala hal(betulkan aku k kalau salah)tapi nikmatnya amat berbaloi.....kalau tak percaya cuba ler...heheh
Ok Guyz..aku sangat keliru masa ne..bak kata perpatah di telan mati bapa,di luah mati mak....kata org bercinta..di persimpangan delima bukan buah delima erkss...sejak kebelakangan ne aku jarang dapat menghubungi my Lover....aku bukan sengaja untuk tidak menghubunginya tetapi dier tersangat sibuk.....aku beranggapan dier tidak berlaku adil ngan aku...seriously itu impression aku....aku tak taw nak buat apa lagi..patut ker aku memutuskan kan jew hubungan aku ini?Aku betul-betul di persimpangan delima......kalau nak di fikirkan kembali dier memang baik ngan aku...cuma......arrr..manusia biasa..aku juga ingin di perhatikan seperimana couple-couple yang lain huhu......mcm mana ne.....huhuhuhuhu
Malam semalam dier msg aku...katanya..dier sangat bz dengan studynya....dier menyedari yang dier kurang masa untuk bersama dengan aku kerana dier ada tanggunjawab lain.....aku pasrah dengan dengan ketetapannya....petang tadi dier msg balik..dier sendiri akan mencari aku bila free nanti..apa tanggapan uolls dengan situasi aku ne?
Oklah aku tak bermaksud untuk melibatkan uolls semua dalam hal ini..aku saja meluahkan perasaan aku dalam blog ini..mungkin ada di antara uolls yg melalui perkara sama..dan boleh memberi sedikit nasihat...kann
Ermm dalam sehari dua ne..aku bukan main sibuk lagi..yerr apa lagi kalau bukan BerYM dan sebagainya hehehe..aku menambahkan kenalan..di luar sana...ya thanks yer...Wai dan zali dari JB heheeh....kadang kala kita memerlukan teman untuk berbual-bual kan hehheheh THANKS GUYZ....Korunk memang happening hehehe..owh ya..aku bermasam muka lak dengan Zery..tak tahu nak cakap aper..takpe ler..biarkan dier ngan dunia dier hehhehe...aku tak kisah semua 2...
Minggu ne aku di perbodohkan dengan satu situasi kat tempai aku practical....aku memang tak tahu..dier ne seorang lelaki...lagipun aku hanya melihat dier sepintas lalu...dan dalam fikiran aku dier ne wanita tulen...oh my God...rupa-rupanya dier seorang lelaki.....sial tul..wakanabeb..huhu...takpe jaga ko nanti aku minta contact number wakaaa...
tekanan keja sentiasa ada no comment....biar aku hadapi dengan penuh..ketabahan jew huhuuhuh....
Sebenarnya malam ne aku suppose pe KL ngan Aiman..dier ajak aku pe KL ada konvensen kat PutraJaya...tapi aku malas nak pe..biar ler..aku malas nak pergi.....lepas ne aku nak cuci kain ada sesiapa yang sudi nak tolong aku?hehhe

best Regards
calvinburns...

No comments: