Wednesday 17 September 2008

Ceritera..pagi...

Morning uolls..apa khabar?Sihat ker?Harap2 semua dalam keadaan sihat..hendaknya....uolls tahu semalam..aku sakit perut sangat huhu....entah rasa nak jadikan jew bilik air tue sebagai bilik tidur...wakakakka..nasib baik tak lah memanjang samapai ke pagi hehehhehe.....sebenarnya masa nak updatekan blog ne..aku kat office..my brodband kena sekat..faham-faham ler..yeee....so untuk berberapa waktu ne..sesiapa yang berYM..ker..memang aku tak ler...so sorry my dear....
Semalam aku sempat pe minum tea ice..kat Nasi kandar rahsidiya...around 00.00..rasanya...wahhhh ramainya pengunjung yang kendo2..gitewww..aku tak keruan nak menghabiskan segelas teh ice iteww....wakakka(bukan melacooo k...just nak mengrelaxkan fikiran yang tengah kusut ne...)
Baru sebentar tadi aku berjumpa dengan dier...ntah apa mimpi dier..nak jumpa malam-malam buta nerr..so sembang-sembang ler dengan dier..dalam berberapa minit giteww..di bawa rimbunan pokok-pokok...yang besar dan di terangi dengan lampu-lampu neon..wakakakka....
Ermm bulan ne aku BROKE..tahap dewata....aku tak tahu kemana semua duit aku peee..kata aku boros tak gak.....sampai sekali tue..duit dalam dompet aku tinggal sen-sen.......ermm tak tahu nak cakap..nasib baik ada org yang sudi support..(Bukan sugardaddy ok.....)kalau takde..alamat..makan batu ler jawabnya....
Tempoh practical semakin singkat...buku log masih belum terusik ..ntah camna nak siapkan buku log ne..malas noksss..nak ker uolls tolong buatkan on behalf of myself?Wakakaka..ngarut jew uolls kan hehhehe......
Semalam...my X..kembali menghubungi aku..erm kalau sekali dua..takpe..ne sampai aku tak Done(kata org utara..naaa)nak pick up the call..aku sebenarnya..nak angkay panggilan tue..cuma aku bz sangat...ermm biasa ler..bila kita tanya ..napa dier..call..jawabnya..Napa tak ler call ker?Aku naik panic nak menjawab kembali..takan aku nak kata..wei lelaki tak tahu malu..ngko buang aku tempoh hari and now tergedik-gedik nak call aku kembali apasal?Aku tak ler sekejam tu nokss..aku masih punya hati dan perasaan..dan memilih antara yang buruk dan yang baik...so incase ler dier terbaca statement ne..jangan marah ok...ermm lupakan kisah silam tue..aku pun tak nak dok pening3 nak fikiq pasal tue..lagi..apa yang ada dengan aku masa ini..aku cukup bersyukur..mendapat seorang couple yang memahami aku...kawan2 yang sentiasa backing..aku....so kalau dalam hal-hal seperti ne..sorry no way....no time...to thinking about it....
Ciannya..Rakuten dok sakit kat kulim....tu ler..dok melacoo jew kejanya..(wakakakka dont get mad ..ok.)takpe Kuten..ambik ubat naaa..jangan manjakan sangat diri tue....so banyakkan rehat huhu..pesanan dari penaja katakan hehehhe..ok lah guys..aku nak start keja ne..apa2 hal aku update untuk uools semua....
Best Regards
CalvinBurns

No comments: