Wednesday 3 September 2008

Lifes Vs reality..

Hello semua..apa khabar?Dah masuk hari ke 4nak puasa kan?Harap2 uolls tak ponteng puasa hehheheh..im ok..harap2 uolls semua pun ok.....hendaknya...sebenarnya hari ne aku sengaja tak turun practical..aku malas nak pergi..bukannya apa saja meluat dengan Mr.Naga..arrr biarkan org tua..tak sedar diri tuee...kalau nak di fikirkan sangat aku gak yang pening....



Semenjak dua menjak ne..aku terlalu aktif lak menghubungi kawan-kawan lama aku....ingat bahawa teman itu bukan seperti Hujan yang turun dan pergi tetapi umpama Udara yang sentiasa berada di sisi kita...so..ingat-ingatilah teman-teman anda..huhuhu..(pesanan dari penaja)



bukan tuee yang aku nak cerita ok...sebenarnya tahun ne banyak sekali perkara yang berlaku dalam hidup aku..mungkin aku tak bisa untuk memperkatakan satu persatu melalui blog ini cukuplah kalau aku katakan bahawa hidup aku semakin menarik..banyak perkara yang terjadi tanpa disedari dan di luar jangkaan....inilah realiti yang aku perlu hadapi....dalam sebulan dua ini..aku memang rajin berjumpa dengan Chatters..(Not for Sex ok..)dan ramai diantara mereka mengeluh tentang hidup mereka terutamanya mengenai couple masing-masing..yang membuatkan aku berfikir ialah apabila mereka mengatakan bahawa mereka Clash kerana satu pihak akan mengakhiri zaman bujangnya..huhu..ya satu delima yang harus di hadapi oleh golongan PLU..itulah realiti yang harus kita hadapi.....ada juga cerita yang menyedihkan apabila salah seorang daripada mereka berdua..meninggal dunia..ya sangat menyayat hati apabila couple kita meninggal dunia di tengah saat berbahagia..insan siapa yang tidak sedih kan huhu...itulah realiti yang kita harus hadapi dalam hidup ini...

Tanpa memanjangkan cerita di atas...baik aku beralih topic..hehhe...hari ne aku tak mai keja..aku ambil kesempatan nak rehat jew kat umah...ermm seorang member baru nak datang umah lak..mulanya dia cancel nak mai...akhirnya dier datang juga..ermm nice looking..and nice person..sembang punya sembang sampai jam 5 petang huhu...malam lak aku jumpa lagi satu mamat ne..kali ne aku ajak dier main bowling huhu..aku kalah...tapi takpe ne persiapan nak ke London 2012 wakakka olimpik siot hehhe..lepas tue kami berdua pe karokea..dalam masa nak order lagu tue..muncul nana dengan member-membernya huhu nasib baik aku ne str8 act wakakkakka..tak pech lobang..kalau di ketahui..matilah aku hehee..keluar ler suara-suara sumbang..hampir nak hujan uolls hehehh..masa nak berkarokea tadi aku menyanyikan lagu weslife..My Loves hehhe..best siot nyanyi lagu tue...
My Love lyrics
An empty street, an empty houseA hole inside my heartI'm all alone, the rooms are getting smaller.I wonder how, I wonder why, I wonder where they areThe days we had, the songs we sang together.(oh yeah)And all my love, I'm holding on foreverReaching for the love that seems so far[Chorus:]So I say a little prayerAnd hope my dreams will take me thereWhere the skies are blue, to see you once again... my love.All the seas from coast to coastTo find the place I Love The MostWhere the fields are green, to see you once again... my love.I try to read, I go to workI'm laughing with my friendsBut I can't stop to keep myself from thinking. (oh no)I wonder how, I wonder why, I wonder where they areThe days we had, the songs we sang together.(oh yeah)And all my love, I'm holding on foreverReaching for the love that seems so farSo I say a little prayerAnd hope my dreams will take me thereWhere the skies are blue, to see you once again... my love.All the seas from coast to coastTo find the place I Love The MostWhere the fields are green, to see you once again...To hold you in my armsTo promise you my loveTo tell you from the heartYou're all I'm thinking ofReaching for the love that seems so farSo I say a little prayerAnd hope my dreams will take its thereWhere the skies are blue, to see you once again... my love.All the seas from coast to coastTo find the place I Love The MostWhere the fields are green, to see you once again... my love.Say it in a prayer (my sweet love)Dreams will take it thereWhere the skies are blue (woah yeah), to see you once again my love. (oh my love)All the seas from coast to coastTo find the place I Love The MostWhere the fields are green, to see you once again.... My Love.
Kalau nak di selidiki satu persatu bait lagu ne..mesti uolls akan merasakan betapa indahnya lagu ini kan huhu.....
Tetiba..ptg tadi gatai sangat tangan ne nak call my X...yang duduk kat Bandar sri permaisuri tue..ermm banyak sangat kenangan bersama dier...aku call ler..
Aku:Buat apa?
Dier:Tak buat apa-apa....
Aku:Dah berbuka ker(Walhal jam menunjukan 20.00 malam)
Dier:Dah tadi..bungkus jew..katanya...
Aku:Mcmana dengan keja?
Dier: Ok jew..
Aku:Dah beli keta ker?(bila nak beli keta?)
Dier:Tak mampu lagi huhu.
ermm memandangkan tetiba ada msg masuk aku terpaksa memutuskan panggilan dengannya...
mengapa aku katakan aku punya banyak kenangan manis bersama dier..kerana dier mengajar aku banyak hal dalam hidup aku..dan kali pertama aku betul-betul dikecewakan dan menangis apabila dier memutuskan hubungan deangan aku tahun lalu....thats all i can say...aku benar-benar mencintainya pada masa itu..mungkin kerana situasi yang tidak mengizikan..dier tanpa berfikir banyak memutuskan hubungan kami....sedih taw...tapi nak buat apa(aku saja repeat kisah lalu...aku sebak lak huhu)itulah realiti dalam hidup aku..ter terjangkakan ..................
Ermm aku naik geram dengan my Lover tadi...aku msg dier jam 6.00 ptg tadi..uolls tahu jam berapa dier reply?jam 23.30....aku tanya ler napa sampai mcm tue..ermm ur guess apa jawabnya?Aku Bzzzzzzzzzzzzzz...banyak ler dier bz..tengahari tadi aku kedapatan dier masuk channel Gpenang...aku saja tak layan sangat dier...ermm jurang antara kami semakin jauh..mungkin menanti masa untuk clash kot.tetapi aku masih punya keyakinan bahwa aku dapat bersama dengannya.....
Klah guyz..nak tidor dulu..selamat berpuasa ok....
Best Regards
calvinBurns

No comments: