Tuesday 2 September 2008

Itu aku....suatu perjuangan menghadapi kenyataan...

Whassup bro...apa khabar?Untuk mereka yang menjalankan ibadah Puasa..selamat menjalani ibadah puasa..nak di jadikan cerita..walau aku non muslim..ibadah puasa bukan asing bagi aku bahkan aku juga pernah berpuasa sebelum ini..apapun biar niat kita betul apabila berpuasa....so selamat menjalankan ibadat puasa....



Ermm lately ne aku memang sibuk..sibuk sekali.....bukan seprti dahulu relax...serelaxxnya...pagi tadi aku di kejutkan dengan complaint dari Mr.Naga mengenai aku kat Mr.Carl..rasa nak terjah je orang tua tu,dah ler tua tak sedar diri lagi..aku dah ler penat tolong dier...dier kata traineer tak tolong dier...apa ke jadahnya orang tua ne...ermm takya fikir benda tue..kang aku naik gila..lak...biarkan jew org tua tuuu...

Ermm..sejak kebelakangan ini aku kurang fokus dengan apa yang aku buat..seakan-akan aku tidak mampu untuk menghadapi reality hidup ini..aku sering kali..mengeluh mengapa aku harus menghadapi hidup seperti ini..ya aku sangat stress dalam menghadapi persoalan ini...
Semalam aku berkesempatan untuk berjumpa dengan dier...itupun selepas aku memaksa dier untuk berjumpa dengan aku..ya seperti biasa alasan yang diberi ialah sibuk....sibuk..dan sibuk lagi...sebenarnya aku memahami situasi nya masa ini cuma kekadang aku kurang mengerti mengapa dier ada masa untuk hal lain berbanding aku....aku just pendamkan dalam hati saja..biar aku jew yang mengetahuinya.....kekadang aku menyampah juga dengan sikapnya tetapi jauh di sudut hati aku...aku sangat menyayanginya...namun biarlah masa yang menentukan sejauh mana aku dapat menghadapinya....................

Owh ya.....aku gembira sekali malam ne..aku dapat menghubungi semula teman-teman lama aku di Kota Kinabalu.....ermm thanks Hadi,Lawrence and Richard...my big honor to be your friends....nak di jadikan cerita..mereka ini merupakan rakan-rakan saya ketika baru menjejakan kaki di kota kinabalu 5 tahun yang lalu..kerana kesibukan masing-masing..aku jarang sekali dapat berhubung dengan mereka....thanks God aku ada masa untuk menghubungi mereka tadi...nak di jadikan cerita one of them aku admire sangat pada masa 2..aku tak perlu ler gitahu siapa kan heeheheheh..tapi hal itu mematangkan aku dalam dunia aku ini...hari ne juga aku berkesempatan untuk berkenalan seorang lagi hots XXX dalam friendster..actually dah lama add pun tapi baru kali ne saling mengenal huhu.....nice friends i think.....

Klah guyz...rasanya setakat disini kali ini..mata pun dah mengantuk..so lets tidor....esok pagi Sahur ok...
Best regards
CalvinBurns...

No comments: