Sunday 31 August 2008

Merdeka/Fasting...

Thanks God...aku ada masa untuk..mengupdatekan blog hari ne..almaklum ler weekend...aku saja tak turun keja hari ne..walhal masih banyak keja yang perlu di lakukan..biarler..ne waktu aku nak rehat...rehat dari segala-galanya..bab-bab pasal keja ne.letak tepi dulu..esok fikir semula....owh ya..untuk semua pengunjung..selamat menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 51....(sebenarnya yang ke 45)2008..semoga apa yang dikecapi masa ini akan berterusan...mari lah kita bersama-sama mengreflectkan diri kita masing-masing..apa yang telah kita sumbangkan pada negara dalam usia kita ini.....Lihat sahaja negara-negara lain yang sering berlaku kekacauan syukur perkara itu tidak berlaku di Malaysia.....ok bukan tue yang aku nak cerita uolls......
Ermm bulan ne sahaja aku banyak menlis dalam blog ini..perihal kehidupan aku sehariaan..hubungan aku dengan Dia dan sebagainya...thanks ya pada sesiapa yang mengunjungi blog ini..semoga dalam masa-masa akan datang..aku berkesempatan untuk mencoret sebahagian lagi dari hidup aku dalam blog ini..owh ya sebelum terlambat dan terlupakan...for all my muslm friends..selamat menyambut Bulan Ramadhan Almubarak..semoga segala amal kita di berkati..jgn lupa esok first day ok..jgn ponteng hehhe...
Sedikit mengenai Dia..sejak kebelakangan ini..aku jarang dapat bertemu dengannya..entahlah aku pun takde idea nak cakap apa...so biar dier yang tentukan halatuju hubungan kami.....
(see my myspace..profile...www.myspace.com/liposu)

No comments: